Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam .Moje konto wypłat na alegro zostało zablokowane ,zrobiłam wszystko jak było w opisie opłaciłam i wypełniłam dane ,pisze że trwa weryfikacja.Ile czasu to jeszcze będzie trwało.
@Psipazurek potwierdź proszę, czy przesłałaś dowód tożsamości w zakładce Ustawienia wypłat, po kliknięciu "przejdź do PayU"? Jeśli tak, to konieczny będzie kontakt z operatorem.
W takim przypadku, napisz do nas za pomocą formularza, wtedy Doradca przekaże sprawę do operatora.
Witam tak przesłałam dowód
@Psipazurek dziękuję za odpowiedź! W takim razie poproszę o kontakt za pomocą formularza, Doradca skonsultuje sprawę z operatorem.
Już napisałam i zamówiłam rozmowę. DZIĘKUJĘ
Uzupełniłam formularz i umówiłam się na rozmowe13.30 nawet nikt nie raczył zadzwonić.
@Psipazurek wyjaśniam to. Dam znać, gdy otrzymam odpowiedź, co się stało.
@Psipazurek otrzymałam odpowiedź, że rozmowa jest zamówiona w systemie, najprawdopodobniej Doradcy mają dużo zamówionych połączeń i występują opóźnienia.
Czy Doradca z którym się kontaktowałaś na whats app pomógł rozwiązać sprawę?
Czekam dalej na weryfikację.