Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Od początku stycznia czekam na weryfikacje konta aby wypłacić swoje środki za sprzedaż jednego z produktów.
Prośba o szybką realizację.
Pozdrawiam,
Dominik
Cześć @dominoj007 środki są na saldzie PayU, a Ty aktywowałeś wypłaty z salda Przelewy24.
Czy wykonałeś przelew także do operatora PayU?
Jeśli tak, to prześlij proszę potwierdzenie tego przelewu za pomocą formularza, możliwość dodania załącznika pojawi się po wybraniu kontaktu w wiadomości e-mail.
Wykonałem już dwa przelewy do Operatora PayU. Również przesłałem maila w tej sprawie ale brak informacji zwrotnej.
Mail z potwierdzeniem przelewu został zrealizowany. Prośba o realizację!
@dominoj007 ok, dziękuję, wygląda prawidłowo, ale operator ma trzy dni na weryfikację i nie jesteśmy w stanie tego przyspieszyć. Poprosiłam odpowiedni zespół o odpowiedź na Twoją wiadomość, więc poczekaj proszę na e-mail od nas w sprawie nr 49044087.