Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie, mam potężny kłopot.
Kupująca wystawiła mi komentarz (minimum za zgodność z opisem i minimum za jakość obsługi).
Opis.
Kupująca kupiła 2 przedmioty przez problemy z integracją stanów magazynowych, jeden przedmiot nie dostępny, a drugi wysłany. Po czym zadzwoniłem do kupującej w sprawie pozostawionej przez kuriera przesyłki u sąsiadki, tłumacząc przyczynę doręczenia jednego przedmiotu zamiast dwóch.
Spotkało się to ze zrozumieniem w trakcie miłej pogawędki i wyglądało na załatwione.
Kupująca 2 przedmiot zamówiła tylko, po to, żeby zmieścić się w smarcie, ale skoro nie otrzymała 1 przedmiotu, to 2 też nie potrzebuje, więc chyba go zwróci, zaproponowałem zwrot kosztu (8 zł) a przedmiot zostaje u niej.
Zgodziliśmy się, że to dobre rozwiązanie, po czym po 4 dniach otrzymuje tak negatywny komentarz.
Na moje prośby o usunięcie tak negatywnego (niezasadnego) komentarza dostałem odp. „
Witam, koszt usunięcia opinii to 1000 zł. Poniżej przesyłam nr konta: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx z dopiskiem USUNIĘCIE OPINII”.
A allegro twierdzi, że nic z tym nie może zrobić, podpowiadając tyko, że może warto wysłać pismo z przedsądowym wezwaniem do usunięcia komentarza.
Czy ktoś ma jakiś pomysł?
Zaznaczam, że moja sprzedaż znikła na 2 miesięcznym koncie allegro (całkowicie).
Pomocy !!!
W sieci jest mnóstwo wzorów na przedsądowe usunięcie komentarza w 90% takie pismo jest wystarczające aby kupujący usunął komentarz.
[edytowano]
DZIĘKI za odpowiedź.
To sama pytanko do ciebie, masz może gotowca ? 🙂
@KUPUJ-z-NAMI jeśli to- cyt,, Witam, koszt usunięcia opinii to 1000 zł. Poniżej przesyłam nr konta: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx z dopiskiem USUNIĘCIE OPINII”.,, jest prawdą to zastanawiam się na co jeszcze czekasz .
Dzięki za odpowiedź. Rozumiem, że takie pismo należy wysłać pocztą a może wystarczy mail-em ?
Korzystałeś/aś z takiej procedury? masz może gotowca ? 😉