Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, co trzeba zrobić, aby kupujący dostał automatyczną informacje o tym, że przesyłka została wysłana? Dodaje w zamówieniach nr przesyłki, ale kupujący i tak nie wiedzą czy towar został wysłany.
@Kamilo1409 Nic z tym nie zrobisz, możesz jedynie ręcznie wysłać mejla lub poinformować kupującego przez CW (centrum wiadomości).
Albo po prostu dodaj nr przesyłki do zamówienia (wtedy kupujący dostanie na mejla wiadomość o tym - od allegro) oraz w powiadomieniach na koncie (dzwonek przy nicku).
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
To jak to jest, że jak ja coś kupuję to dostaję email, że towar został wysłany (jest to email z automatu)?
@Kamilo1409 Tak to jest, że ktoś najprawdopodobniej płaci za menedżera sprzedaży https://ms.allegro.pl/pomoc/wiadomo%C5%9Bci-do-kupuj%C4%85cych-powiadomienia-ID943.html
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere, to nie o menadżera chodzi, a o abonament. Najtańszy abonament sam zmienia status zamówienia, a jak nie masz abonamentu, to musisz ręcznie zmienić 🙂
@konto zamknięte Ale zmiana statusu zamówienia, to nie jest to samo co wiadomość do kupującego, nieprawdaż?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere, ok, ale jak wprowadza nr. przesyłki i zmienia status zamówienia na wysłane to do kupującego idzie info o nadaniu. Ale się nie upieram. Abonament robi to automatycznie.😀
@konto zamknięte Nie, idzie info o dodaniu nr-u przesyłki. Na prywatnych kontach zmiana statusu na wysłane jest (chyba) tylko dla sprzedającego.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere, tego nie wiem, nigdy z prywatnego nie sprzedawałam. A na firmowym nigdy na to nie zwracałam uwagi, bo i tak nie mam na to wpływu. Decyduje Allegro.😁
@konto zamknięte A ja nie wiem, bo nigdy żadnego kupującego nie pytałem jakie mejle w związku z zamówieniem dostawał (jedynie wnioskuję po tych, które ja dostaję od innych prywatnych sprzedających).
Może @_HolaOla_ wie jak to jest?🤔
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@konto zamknięte @Knowhere Powiadomienie jest wysyłane przy każdym wpisaniu przez Sprzedającego numeru przesyłki do zamówienia. Natomiast abonament podstawowy daje możliwość włączania i konfiguracji automatycznych powiadomień, gdy tylko Sprzedający zmieni status zamówienia.
@_HolaOla_, jeżeli @Kamilo1409 wpisze numer przesyłki do takiej specjalnej (nie wiem jak to się nazywa) to wiadomość pójdzie. Nie wystarczy pojawienie się numeru przesyłki przy zamówieniu i oznaczenie jako wysłane.🙂
@konto zamknięte Widzisz, czyli jak nie posmarujesz, to nie wyślesz😛
Dzięki @_HolaOla_ za rozwianie wątpliwości😉
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere, smarowanie niewielkie, a ułatwia życie. 😁
Wygląda na to, że jest jednak coś, co ułatwia życie sprzedającym🙃
@Kamilo1409, a zmieniasz status zamówienia na wysłane
Zmieniam
@konto zamknięte A to ma jakieś znaczenie na kontach niefirmowych?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere, nie wiem, ale niefirma chyba też może wykupić abonament, albo zmienić status zamówienia ręcznie
@konto zamknięte No może, ale zmiana tego statusu raczej nie wiąże się z wysłaniem takiej wiadomości. Bo po co wtedy trzeba by było za to płacić, skoro ręczna zmiana też generowałaby takie mejle do kupujących? Tak na logikę.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere, w sumie nie wiem po co tyle powiadomień, od Allegro, od przewoźnika, a jeszcze czasem dodatkowo z Baselinkera i tak najistotniejsze są te od przewoźnika. Jak zwykle Allegro wychodzi przed szereg😁