Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Kupujący zgłosił zwrot części zamówienia. Wolno mu, jego prawo.
Jednak zamawiając większą ilość produktów - dostaje gratis, który przy części jaką sobie zostawia nie przysługuje. Czy mam możliwość napisać mu wiadomość z prośbą również o zwrot gratisu?
Pozdrawiam KDM100.pl
@KDM100pl w zakładce ,, zwroty ,, masz stosowną informację dotyczącą gratisów , jeśli klient nie zastosuje się do wskazania masz prawo potrącić z kwoty zwrotu równowartość nienależnie zatrzymanego towaru .
Chodzi Ci o adnotację "Otrzymujesz gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas" ?
Ja właśnie chcę napisać stosowną wiadomość zwracającą na tę adnotację.
Tak o to chodzi, napisz mu żeby miał świadomość, dużo kupujących nie czyta ofert- albo pobieżnie więc poprzez Allegro daj mu znać.
@KDM100pl jeśli widzisz potrzebę wysłania takiej wiadomości do klienta to zrób to przez CW lub SMS-em , niemniej klient dokonując zakupu akceptuje wszystkie zapisy w ofercie , czytał czy nie to już jego problem .
@KDM100pl za mało precyzyjna adnotacja.
Gratis przysługuje pewnie w 2 przypadkach:
1 zakup odkreślonego przedmiotu z oferty i jest przypisany do tego konkretnego towaru więc zwrot towaru powoduje zwrot gratisu
2 zakup przedmiotów na określoną sumę więc wtedy zwrot gratisu wymagany będzie jeśli zwrot części zamówienia spowoduje że suma uprawniająca do otrzymania gratisu nie będzie wystarczająco wysoka
"Otrzymujesz gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas" ? kupujący będzie się kłócił że jak zostawi sobie przedmiot za 5 zł a zwróci przedmioty za 195 zł to gratis mu się należy... wyjdzie pewnie czasem z tego pyskówka i negatyw bo im wszak wszystko wolno