Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymałem taką wiadomość przy zakupie, było to dnia 20.08.2022. Czy jeśli wyślę to zgodnie z jego życzeniem, to spadnie mi jakość sprzedaży?
Niestety tak. Przynajmniej tak się zdarzyło w naszym przypadku.
Tak, spadnie. Allegro powinno klientom wysyłać ostrzeżenia za coś takiego, jak za wiele innych rzeczy.
@TOMKAR-NARZEDZIA Jesteś marginalny i odrzucony ( przynajmniej wg Allegro) : https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/wyd%C5%82u%C5%BCenie-czasu-w...
@TOMKAR-NARZEDZIA jak trafi Ci się jedna na miesiąc to nie ma paniki do statystyk wymagają 98 % więc jak nadajesz w miesiącu 100 paczek to dwie możesz opóźnić 😞
Swoją drogą pisałem o to do allegro to kazali mi prosić klienta o anulowanie i ponowny zakup później a na koniec wiadomości że mają nadzieję że nie wpłynie to na jakość 😄
@TOMKAR-NARZEDZIA jeśli masz problemy z jakością to pozostaje Ci tylko dogadać się z klientem , ale jeśli nie masz to w czym problem ? Pamiętaj ,że ew. negatyw poważniej wpłynie na punktację .