Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, sprzedaję poprzez Allegro i oferuję darmową wysyłkę poprzez Allegro InPost (pokrywam koszty). Teraz mam sytuację, że jeden użytkownik kupił dwie sztuki produktu, ale w dwóch oddzielnych zamówieniach. Oczywiście chciałbym to wysłać w jednej przesyłce, żeby nie musieć płacić dwóch kosztów przesyłki, ale nie wiem jak postępować z danymi do śledzenia, bo do tej pory numer przesyłki był zawsze wpisany automatycznie po zgłoszeniu przesyłki przez Allegro InPost, ale teraz będę miał wypełnioną tylko jedną przesyłkę, a drugiego numeru nie będę miał. Czy mam gdzieś w zleceniu transportowym możliwość sprawdzenia lub dodania tego w nr przesyłki? XYZ to zamówienie nr 1, a także zamówienie nr 2? A może lepiej będzie skontaktować się z kupującym w celu anulowania obu zamówień i utworzyć nowe zamówienie na dwie sztuki? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Prześlij do kupującego nr przesyłki, wystarczy. A po co Ci czy to produkt 1czy 2?
Może źle to wyjaśniłem (tłumaczę za pomocą tłumacza Google). Chcę, żeby Allegro wiedziało, że wysłałem obie prace, ale wysłałem je w jednej wspólnej kopercie. Mam umowę z kupującym, nie ma problemu, ale nie wiem jak poinformować Allegro o wspólnej wysyłce, bo gdy wysyłam towar, to zawsze automatycznie wpisywany jest mi numer przesyłki z Allegro InPost. Więc jeśli mogę dodać to gdzieś ręcznie.
Jak wyślesz w jednej kopercie to statystyki Ci polecą .Chyba lepiej przekonać tego klienta by anulował te dwa zamówienia i kupił je ponownie zaznaczając oba na jedną wysyłkę.
W zasadzie powinieneś wylałć dwa zamówienia zgodnie z tym co kupił kupujący, bo widzę ze to zakup na zwykłym Allegro. Jeżeli chcesz wysłać 2 przedmioty w jednej przesyłce to kupujący powinien anulować zakup i kupić 2przedmioty w jednej płatności.
@Jaifferiss nienadana przesyłka będzie wpływać na Twoją jakość sprzedaży, więc lepiej, żeby kupujący zamówił produkty ponownie w ramach jednego zamówienia albo żebyś nadał je jako dwie przesyłki.