anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wielokrotna reklamacja

shopeupl
#8 Zapaleniec#

Cześć wszystkim, jak wiemy prawo jest jakie jest, a żeby coś znaleźć trzeba przebrnąć przez dziesiątki artykułów o tym jak kupujący ma chroniony tyłek. O co chodzi, w maju miałem pewne zamówienie, w zamówieniu tym sprzedana została lampa solarna z stale zamontowanym panelem solarnym. 

Odezwała się do mnie klientka po 2 miesiącach z informacją, że lampa nie działa, że panel jest uszkodzony. Stwierdziłem, że szybko pozbędę się problemu i jej to wymienię. Na chwilę obecną lamp tych nie mam bo się po prostu skończyły za to mam bardzo podobne tylko z 3m kablem na którym jest panel, a dziś dzwoniła po raz kolejny z tą samą reklamacją, że nie działa, że znowu panel się uszkodził i ważne jest to, że zaznaczyła chęć wymiany tamtej lampy na tą inną z panelem na kablu.

Śmierdzi mi to przekrętem na kilometr żeby nie płacić za nowy tylko uszkodzić stary i wymienić na nowy, ale nie wiem jak się do tego odnieść, nie mam dowodu, że ona to uszkodziła. Czy jest coś co reguluje taką sytuację?

Jakby nie patrzeć sprzedałem produkt bez wad, działający, a jest to jedyna osoba z ponad 50 która próbuje to reklamować i to drugi raz.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@shopeupl otrzymałeś reklamację i Twoim obowiązkiem jest jej rozpatrzenie, ale możesz ją odrzucić lub zaproponować inne rozwiązanie. W tej sytuacji możesz poprosić kupującą o przesłanie lampy do Ciebie i możesz sprawdzić produkt i na tej podstawie wydać decyzję reklamacyjną.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

shopeupl
#8 Zapaleniec#

O tym wiem, że mam taki obowiązek i tak otrzymam ją. Chodzi mi typowo o przepis który reguluje coś takiego.

Chyba nie może być sytuacji, że klient będzie w nieskończoność uszkadzał produkt, a potem go reklamował. Ludzie są jacy są, ja w przypadek nie wierzę, że wchodzi mi ktoś z reklamy na produkt i nagle chce reklamować stary i proponować chęć przyjęcia nowego, ale lepszego.

Zwłaszcza, że na ponad 50 sprzedanych lamp, tylko jedna osoba reklamuje tą samą usterkę drugi raz.

oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

Poproś o odesłanie i jak będą ślady celowego uszkodzenia, to odczuć reklamację. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Drugi raz a w tytule piszesz wielokrotnie! 😁

oznacz moderatorów