anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wielokrotne anulowanie opłaconych zamówień

MAMY ROZWIĄZANIE!
my-media
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry. Mam klienta, który w ciągu miesiąca zrobił 6 razy u mnie zakupy, większość z nich opłacił, ale wszystkie anulował (5 z nich zamówił w ciągu 2 tygodni). Ciągle robi dokładnie to samo. Ani jedno zamówienie nie zostało tak naprawdę zrealizowane (wszystko było anulowane lub zwracane). Za każdym razem kupuje praktycznie to samo. Teoretycznie nie mam prawa dodawać go do "nieaktywnych kupujących". Widać jednak, że klient robi to notorycznie i umyślnie. Czy mogę go dodać do tej listy na innych ustawieniach, czy będę mieć wówczas z tego powodu problemy?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć @my-media, aby dodać użytkownika do nieaktywnych kupujących musisz mieć uzasadnioną przyczynę i musi ona być zgodna z regulaminem oraz prawem.
Sprawdź proszę ten artykuł.
W kwestii wspomnianego przez Ciebie klienta, zweryfikuję tą sprawę z działem bezpieczeństwa 🙂

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów
my-media
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry Panie Mateuszu.
Czytaliśmy artykuły dotyczące dodawania klientów na tą listę. Dlatego mieliśmy wątpliwości, czy możemy to zrobić.
Postaramy skontaktować się z działem bezpieczeństwa. Dziękujemy za radę.

oznacz moderatorów