Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zapomnieliśmy opłacić fakturę Inpost i dostaliśmy we wtorek blokadę. Ok, nasz błąd. Od razu poszedł przelew, w środę konto odblokowane. Dziś czwartek ponownie dostajemy maila o blokadzie za tą samą opłaconą już fakturę.
Dostaliśmy maila, że konto jest blokowane automatycznie po nieopłaceniu fv. Blokadę może zdjąć pracownik windykacji mamy czekać. Tylko że dzień wcześniej ten pracownik zdjął blokadę, a dziś jest ponownie założona automatycznie... za tą samą fakturę za którą dzień wcześniej zdjął.
Nie możemy wysyłać paczek, mamy anulowane zlecenie podjazdu. @InPost to są jakieś żarty?
Jutro zdejmiecie nam blokadę po 24h a pojutrze znów założycie? Bo tak to teraz wygląda.
Droga Społeczności macie pomysł gdzie jeszcze uzyskać pomoc z @InPost ?
Skrzynka mailowa @windykacjainpost nie przyjmuje maili. Na maile z @opiekiinpost odpowiadają chyba boty, bo ciężko uwierzyć że człowiek by tak bez sensu odpisywał. W rozmowie telefonicznej Konsultant zebrał wszystkie dane i opis problemu i na tym się skończyło. Najważniejsze było czy zgodzimy się ocenić jego pracę.
@DrukarkiDYMO nie tak to wygląda , daawno temu przerobiłem to samo i teraz się pilnuję ,tylko u mnie poszło o jakieś grosze , czeski błąd w końcówce ,a w końcu w ostatnim dniu przychodzi wiadomość e-mail p.t ,,windykacja ,, trudno to przegapić .
Tak , to prawda , system automatycznie blokuje , blokadę zdjął Ci pracownik na podstawie potwierdzenia przelewu , ale płatność nie została odklepana i stąd ponowna automatyczna blokada .
To się nie zgadza z poniższą informację jaką dostaliśmy z @InPost
"blokada zostanie zdjęta po zaksięgowaniu środków. Nie ma możliwości przyspieszenia zdjęcia blokady. Przesłanie potwierdzenia przelewu nie zdejmie blokady z konta. Jedynie księgowanie pracownika działu windykacji aktywuje konto."
A więc wg tego musiała być zaksięgowana przez pracownika, żeby była zdjęta.
@DrukarkiDYMO tak , trzeba tego pilnować , musisz sobie zakodować , że w połowie miesiąca FV dla Inpost do opłacenia , ja ustawiłem sobie powiadomienie w telefonie na 15-tego każdego miesiąca . Na tylu użytkowników muszą to jakoś zdyscyplinować , owszem czasem mogą się zdarzyć losowe sytuacje , ale to jest margines ,u mnie poszło o niecałą złotówkę ,przekręciłem końcówkę w groszach ,więcej nerwów kombinowania niż to warte , ale opiekun mówił ,że wprowadzili jakiś limit max. zadłużenia żeby uniknąć podobnych sytuacji .
Ok, super pomysł z przypomnieniem! Tylko nie o tym jest post @mdrogeria. Rozumiem blokadę, tak jak pisałam nasza wina. Nie rozumiem ponownej blokady za to samo.
Dzień dobry,
W celu weryfikacji kwestii blokady konta prosimy o bezpośredni kontakt z opiekunem handlowym, lub pod adresem mailowym: windykacja@inpost.pl
W razie dodatkowych pytań pozostajemy do dyspozycji.
@InPost nie mamy opiekuna, bo jesteśmy na umowie abonamentowej, więc możemy pisać tylko na ogólny adres mailowy opieka@inpost.pl. Stamtąd mamy wcześniejsze odpowiedzi, włącznie z informacją o odblokowaniu konta i późniejszą o ponownym zablokowaniu.
Pisaliśmy też na maila windykacja@inpost.pl. Przyszła taka zwrotka:
Dostarczenie do wymienionych adresatów lub grup nie powiodło się:
'windykacjainpost' (windykacjainpost@inpost.pl)
Skrzynka nie przyjmuje wiadomości.
Your message wasn't delivered because the email admin for the organization 'inpost.pl' created an email rule restriction. Please contact the email admin for that organization and ask them to remove or update the rule restriction.
Jakieś jeszcze pomysły @InPost ? Bo nam się wyczerpały w tej absurdalnej sytuacji...
Zwróć uwagę, że w zwrotce masz błędny adres email. (windykacjaInpost@InPost.pl - a powinno być windykacja@inpost.pl) Pewnie dlatego przyszła zwrotka.
Rany! Dzięki wielkie @Drynda_6! Z tych nerwów faktycznie wysyłaliśmy na błędny adres.
Dzień dobry,
W zaistaniałej sytuacji, aby przekazać ponaglające i wyjaśniające zgłoszenie do odpowiedniego działu w tej sprawie, proszę o ponowienie kontaktu z infolinią InPost, lub Biurem Obsługi Klienta poprzez wiadomość mailową na bok@inpost.pl. W celu weryfikacji konieczne będzie wskazanie nazwy firmy, numeru NIP, numeru Płatnika/adresu mailowego powiązanego z umową. Po weryfikacji postaramy się jak najpilniej pomóc w tej sprawie.
W razie dodatkowych pytań pozostajemy do dyspozycji.