Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
z powodu braku środków na koncie allegro zrobiliśmy przelew tradycyjny z konta a w nocy sprzedaliśmy towar i klient dostał drugi raz zwrot klient upiera się że nie dostał żadnego zwrotu z allegro pytanie co w tym przypadku mam zrobić jak udowodnić że klient dostał zwrot od allegro
@redmotors_pl taki zwrot do klienta idzie do 3 dni więc zapewne jeszcze nie dostał kasy od allegro, poczekaj 3 dni robocze i wtedy zapytaj ponownie 🙂
to było 1 czerwca więc powinien już mieć
@redmotors_pl na przyszłość czekaj 24h od zlecenia i dopiero jak się anuluje z braku środków to rób przelew 🙂 napisz do klienta bo może kasa jest na jego allegro finanse lub jak miał raty czy inne cuda to kasa z allegro finanse trafia właśnie tam 😞 niech sprawdzi dokładnie i wyślij wezwanie do zwrotu 🙂
@redmotors_pl Masz chyba potwierdzenie mailowe lub inne od Allegro, że zwrot wpłaty został wykonany? Prześlij to potwierdzenie kupującemu i domagaj się zwrotu pieniędzy. Zwrot przez Allegro trwa około 3 dni robocze, więc klient jeszcze mógł tego zwrotu nie dostać.
Czyli nie anulowaliście zlecenia zwrotu z AF(anuluje się po 24 godz), prześlij do Allegro dowód na zwrot.
@LEW433 Wprowadzasz w błąd. Tego nie da się anulować, to się anuluje automatycznie po 24 godzinach 🙂