anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Witam klient zwrócił towar z zakupów allegro chcąc zwrócić zapłatę w zleciliśmy zwrot allegro

redmotors_pl
#2 Obserwator#

z powodu braku środków na koncie allegro zrobiliśmy przelew tradycyjny z konta a w nocy sprzedaliśmy towar i klient dostał drugi raz zwrot klient upiera się że nie dostał żadnego zwrotu z allegro pytanie co w tym przypadku mam zrobić jak udowodnić że klient dostał zwrot od allegro

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

kostas11
#21 Demiurg#

@redmotors_pl taki zwrot do klienta idzie do 3 dni więc zapewne jeszcze nie dostał kasy od allegro, poczekaj 3 dni robocze i wtedy zapytaj ponownie 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

redmotors_pl
#2 Obserwator#

to było 1 czerwca więc powinien już mieć 

 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@redmotors_pl na przyszłość czekaj 24h od zlecenia i dopiero jak się anuluje z braku środków to rób przelew 🙂  napisz do klienta bo może kasa jest na jego allegro finanse lub jak miał raty czy inne cuda to kasa z allegro finanse trafia właśnie tam 😞 niech sprawdzi dokładnie i wyślij wezwanie do zwrotu 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@redmotors_pl Masz chyba potwierdzenie mailowe lub inne od Allegro, że zwrot wpłaty został wykonany? Prześlij to potwierdzenie kupującemu i domagaj się zwrotu pieniędzy. Zwrot przez Allegro trwa około 3 dni robocze, więc klient jeszcze mógł tego zwrotu nie dostać.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Czyli nie anulowaliście zlecenia zwrotu z AF(anuluje się po 24 godz), prześlij do Allegro dowód na zwrot.

x.y.z "ja się nie mylę nigdy, zapamiętaj " 😄 i to nie jest prawda
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@LEW433 Wprowadzasz w błąd. Tego nie da się anulować, to się anuluje automatycznie po 24 godzinach 🙂

oznacz moderatorów