Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Przeważnie na Allegro kupuję przedmioty. Pierwszy raz coś sprzedaję. Klientka zaznaczyła, że chce coś kupić z odbiorem osobistym. Dzwoniłam do niej żeby się umówić, ale okazało się, że zrobiła niechcący zakup i chciałaby z tego zakupu zrezygnować. Powiedziałam, że nie ma absolutnie z tym żadnego problemu i jej mniej więcej jak z poziomu kupującego ja rezygnowałam z zakupów, bo nie wiedziała jak to zrobić. Widzę wiadomość od Allegro, że klientka ma problem ze zwrotem towaru i Allegro prosi mnie o odpowiedź do tej Pani. Nie wiem co mam robić i jak.
@slonecznamyszka Ale odebrała ten towar osobiście, czy nie? Jeśli nie odebrała, niech wyśle Ci mailem swoją rezygnację z zakupu. To było Allegro Lokalnie? Po rezygnacji klienta możesz wystąpić o zwrot prowizji tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
Chyba Allegro lokalnie, bo ja nie jestem żadnym przedsiębiorcą, nawet nie wiem za bardzo jak to działa, po prostu dałam ogłoszenie na żywioł. Umówiliśmy się z klientką, że po prostu ona zrezygnuje z zakupu, ale chyba nie umie tego zrobić i rozpoczęła dyskusję tak jak ja bym zrobiła coś źle i nie doszło do zakupu z mojej winy, chyba. 😞