anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Witam mam problem z kupującym klika ze kupuje i nie dokonuje wpłaty.

ZABAWOWO66
#7 Wielbiciel#

Witam mam problem z kupującym klika ze kupuje i nie dokonuje wpłaty.Mam ze transakcja rozpoczęta aukcja znika ponieważ posiadam tylko 1 towar i allegro pobiera prowizje. Co robić?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

@ZABAWOWO66 Nie wystawiać na AL, może ktoś co Cie "lubi", kupujący ma 5 dni na zapłatę, pisz o zwrot prowizji: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Możesz wystawiać na zwykłym Allegro: Screenshot_2021-02-01 Wystaw przedmiot - Allegro Lokalnie.png

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@ZABAWOWO66 Wystawiasz na Allegro Lokalne? Tam nie ma obowiązku zapłaty. Po pięciu dniach bez wpłaty transakcja jest uznana za niebyłą, a umowa kupna rozwiązywana - zgodnie z regulaminem. Jeżeli Allegro naliczyło Ci opłatę, poproś o o jej anulowanie tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Dołącz jakiś dowód na rezygnację kupującego.

Jeśli to zwykłe Allegro, odczekaj 7 dni, bo tyle ma kupujący na zapłatę, potem wystaw przedmiot ponownie i wystąp o zwrot prowizji tak; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/jak-odzyskac-prowizje-od-sprzedazy-rabat...

Wystawiaj na zwykłym Allegro, tam będzie mniej podobnych sytuacji. Klikasz "wystaw przedmiot", potem na dole po prawej kliknij w zaznaczony na zdjęciu link;

AAAA.JPG

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ZABAWOWO66 najlepiej, żebyś najpierw skontaktował się z Kupującym. Widzę, że była to oferta kup teraz na Allegro, w związku z tym Kupujący ma 7 dni na sfinalizowanie transakcji. Jeśli Kupujący w tym czasie nie opłaci zamówienia, nie odpowie na Twoje próby kontaktu, możesz wystąpić o rabat transakcyjny (zwrot prowizji). Wniosek możesz złożyć w zakładce Zamówienia, aby to zrobić wybierz "akcje", a następnie "zwrot prowizji". Jeśli taka sytuacja powtarza się z tym Kupującym, możesz go dodać na Czarną Listę, wówczas uniemożliwisz mu kupowanie w Twoich ofertach. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów