Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam przy próbie nadania wysyłki poczta polską wyskakuje komunikat ze kod pocztowy jest zły dzwoniłam do klienta i kod jest dobry próbuje to zrobić od wczoraj jak to naprawić
@Dla_jasnosci, czy komunikat brzmi "Błąd przetwarzania. Kod pocztowy odbiorcy jest niedostępny"? 🙂 Jeśli tak, to zachęcam Cię do rzucenia okiem na ten artykuł.
Opisaliśmy w nim najczęstsze komunikaty, które możesz spotkać w Wysyłam z Allegro wraz z ich wyjaśnieniami.
niestety przy wyszukiwaniu wyskakuje ze nie wróciło wyników tak ze na nic ta wyszukiwarka
@Dla_jasnosci, czy możesz potwierdzić, jak dokładnie brzmi komunikat o kodzie pocztowym? 🙂
kod pocztowy odbiorcy jest niedostępny
@Dla_jasnosci, dzięki 🙂 A jaki to dokładnie kod pocztowy?
30-840 Kraków
@Dla_jasnosci coś nie kuka z tym kodem , zerknij tu https://www.kodypocztowe.info/32-840
@mdrogeria 30-840, a nie 32-840. 30-840 jest aktualnym krakowskim kodem pocztowym.
@Gordon_B_2015 podałem Ci link do wyszukiwarki , zweryfikuj poprawność z danymi klienta .
Coś nie kuka z tą wyszukiwarką. Nie widzi ona takiego kodu, a wystarczy go wpisać do googli i pojawia się masa różnych instytucji z Krakowa używających takiego kodu w swoim adresie.
Dziwne...
@Dla_jasnosci wpisz w wyszukiwarkę dane adresowe klienta bez kodu , powinna podać Ci prawidłowy kod pocztowy .
i co mam w tej sytuacji zrobic ??
\
@Dla_jasnosci wpisz w kartę dostawy kod pocztowy jaki podaje Ci wyszukiwarka .
@Dla_jasnosci, kod pocztowy najprawdopodobniej nie jest obsługiwany przez Pocztę Polską. W takiej sytuacji należy zmienić go na poprawny.
Tu jest niegłupia wyszukiwarka. Wpisz ulicę i coś powinno się rozjaśnić.