Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W narzędziu Wysyłam z Allegro korzystamy z bazy kodów pocztowych Poczty Polskiej. Jeśli kod w niej nie występuje, należy zmienić go na poprawny. Bazę znajdziesz tutaj.
Problemem może być nieuzupełniona Książka nadawcza.
Powyższy komunikat pochodzi od przewoźnika (Poczty Polskiej). Sprawdź dane logowania w Elektronicznym Nadawcy. W razie potrzeby popraw te dane w ustawieniach Wysyłam z Allegro.
Próbujesz nadać paczkę po godzinie granicznej. Godziny graniczne, w podziale na przesyłki w obrębie tego samego miasta i międzymiastowe, znajdziesz tutaj. Spróbuj nadać przesyłkę ponownie jutro, przed godziną graniczną.
Dane odbiorcy zmienisz w Wysyłam z Allegro, bezpośrednio w formularzu nadawania paczki. Numer domu i mieszkania odbiorcy zapisz w sposób: “1C/10”.
Kod pocztowy jest poza strefą działania przewoźnika - dotyczy to Allegro One. To, czy przewoźnik obsługuje dany kod, sprawdzisz tutaj.
Komunikat najprawdopodobniej jest związany z niepoprawnymi danymi lub zaległościami finansowymi w InPost. Aby dowiedzieć się więcej, skontaktuj się bezpośrednio z przewoźnikiem.
Ustal domyślny adres nadania w Książce adresowej Wysyłam z Allegro.
W zależności od danego przewoźnika, obowiązuje limit znaków w długości ulicy. Na końcu komunikatu powinna pojawić się informacja o maksymalnej liczbie znaków, których możesz użyć. Wpisz poprawną nazwę ulicy i sprawdź jej długość w Książce adresowej Wysyłam z Allegro.
Sprawdź, czy w nazwie właściciela konta bankowego, który jest wskazany do zwrotu pobrania, nie masz znaków niedozwolonych, takich jak cudzysłów.
Tymczasowo zmniejsz w narzędziu wagę do 20 kg, zmień punkt nadania na taki, który obsługuje cięższe paczki, a następnie przywróć pierwotną wagę. Jeśli nadajesz na umowie własnej, punkt zmienisz w Ustawieniach Umowy własnej.
Sprawdź, czy w nazwie miejscowości są wyłącznie litery, bez dodatkowych znaków. Nazwy z myślnikiem (Bielsko-Biała), są akceptowalne. Nie można jednak użyć skrótów, takich jak “Wlkp” (np. Środa Wlkp).
COD odnosi się do płatności za pobraniem, a powyższy komunikat nie jest błędem. Dotyczy nazwy właściciela konta bankowego, na które ma zostać wykonana wpłata za paczkę za pobraniem. Zdarza się, że zostaje tam wpisana nazwa firmy w cudzysłowiu, natomiast znak ten jest niedozwolony. Sprawdź, czy problem występuje po usunięciu znaków specjalnych z tego pola.
Twój kod pocztowy nie jest obsługiwany przez przewoźnika. Dostępność usługi Allegro One Kurier sprawdzisz na tej stronie. Usuń tę metodę dostawy z cennika i poproś kupującego o anulowanie zamówienia oraz ponowne zamówienie.
Problem dotyczy umowy z przewoźnikiem. Skontaktuj się bezpośrednio z InPost, aby to wyjaśnić.