anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka
3 2 3,373
  • Błąd przetwarzania. Kod pocztowy odbiorcy jest niedostępny.

W narzędziu Wysyłam z Allegro korzystamy z bazy kodów pocztowych Poczty Polskiej. Jeśli kod w niej nie występuje, należy zmienić go na poprawny. Bazę znajdziesz tutaj.

  • Błąd przetwarzania. Brak numeru budynku/nazwa punktu nadania przesyłki jest wymagana/nieprawidłowy adres nadawczy.

Problemem może być nieuzupełniona Książka nadawcza

  • Błąd przetwarzania. Nie można zamówić wybranej paczki. Niepoprawne dane autoryzacyjne

Powyższy komunikat pochodzi od przewoźnika (Poczty Polskiej). Sprawdź dane logowania w Elektronicznym Nadawcy. W razie potrzeby popraw te dane w ustawieniach Wysyłam z Allegro.

  • Nie można zamówić wybranej paczki. Wybrana usługa jest niedostępna.

Próbujesz nadać paczkę po godzinie granicznej. Godziny graniczne, w podziale na przesyłki w obrębie tego samego miasta i międzymiastowe, znajdziesz tutaj. Spróbuj nadać przesyłkę ponownie jutro, przed godziną graniczną.

  • Błąd przetwarzania. Adres odbiorcy jest nieprawidłowy.

Dane odbiorcy zmienisz w Wysyłam z Allegro, bezpośrednio w formularzu nadawania paczki. Numer domu i mieszkania odbiorcy zapisz w sposób: “1C/10”.

ko_alka_0-1656939729646.png

  • Kod poza strefą działania.

Kod pocztowy jest poza strefą działania przewoźnika - dotyczy to Allegro One. To, czy przewoźnik obsługuje dany kod, sprawdzisz tutaj

  •  Błąd przetwarzania. Nie można zamówić podjazdu dla wybranej paczki. Wystąpił błąd podczas składania zamówienia. Problem ze statusem przesyłki.

Komunikat najprawdopodobniej jest związany z niepoprawnymi danymi lub zaległościami finansowymi w InPost. Aby dowiedzieć się więcej, skontaktuj się bezpośrednio z przewoźnikiem.

  • Błąd przetwarzania. Adres punktu nadania przesyłki jest nieprawidłowy.

Ustal domyślny adres nadania w Książce adresowej Wysyłam z Allegro

  • Błąd przetwarzania. Ulica punktu nadania jest za długa.

W zależności od danego przewoźnika, obowiązuje limit znaków w długości ulicy. Na końcu komunikatu powinna pojawić się informacja o maksymalnej liczbie znaków, których możesz użyć. Wpisz poprawną nazwę ulicy i sprawdź jej długość w Książce adresowej Wysyłam z Allegro.

  • Błąd przetwarzania. Nazwa COD zawiera niedozwolony znak.

Sprawdź, czy w nazwie właściciela konta bankowego, który jest wskazany do zwrotu pobrania, nie masz znaków niedozwolonych, takich jak cudzysłów.

  • Błąd przetwarzania. Przesyłka jest zbyt ciężka dla wybranego punktu podjazdu (max. 20 kg).

Tymczasowo zmniejsz w narzędziu wagę do 20 kg, zmień punkt nadania na taki, który obsługuje cięższe paczki, a następnie przywróć pierwotną wagę. Jeśli nadajesz na umowie własnej, punkt zmienisz w Ustawieniach Umowy własnej.

  • Błąd przetwarzania. Miasto punktu nadania przesyłki jest nieprawidłowe.

Sprawdź, czy w nazwie miejscowości są wyłącznie litery, bez dodatkowych znaków. Nazwy z myślnikiem (Bielsko-Biała), są akceptowalne. Nie można jednak użyć skrótów, takich jak “Wlkp” (np. Środa Wlkp).

  • Błąd przetwarzania. Przekroczono wymiary przesyłki.
Jeśli korzystasz z przewoźnika DPD, wskazane wymiary prawdopodobnie przekraczają wagę gabarytową - przesyłka może mieć maksymalnie 31,5 kg.
 
  • Błąd przetwarzania. Nazwa COD zawiera niedozwolony znak.

COD odnosi się do płatności za pobraniem, a powyższy komunikat nie jest błędem. Dotyczy nazwy właściciela konta bankowego, na które ma zostać wykonana wpłata za paczkę za pobraniem. Zdarza się, że zostaje tam wpisana nazwa firmy w cudzysłowiu, natomiast znak ten jest niedozwolony. Sprawdź, czy problem występuje po usunięciu znaków specjalnych z tego pola.

  • Nie można zamówić wybranej paczki: Problem z nadaniem przesyłki. Skontaktuj się z nami. Pomożemy jak najszybciej.

Twój kod pocztowy nie jest obsługiwany przez przewoźnika. Dostępność usługi Allegro One Kurier sprawdzisz na tej stronie. Usuń tę metodę dostawy z cennika i poproś kupującego o anulowanie zamówienia oraz ponowne zamówienie.

  • Nie można zamówić wybranej paczki: Upłynął termin na odpowiedź z API w związku z tym przesyłka nie została zamówiona.

Problem dotyczy umowy z przewoźnikiem. Skontaktuj się bezpośrednio z InPost, aby to wyjaśnić.

2 Komentarze
oznacz moderatorów