Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zamówił u mnie towar który został spakowany w dwupaku po aby nie doszło do uszkodzenia podczas transportu ponieważ jeden element był plastikowy a drugi metalowy o znacznej wadze. Po otrzymaniu paczki klient rozpakował paczkę z częścią metalową i po przymierzeniu okazało się że nie pasuję. Żeby nie robić sobie kosztów o czym poinformował mnie podczas rozmowy telefonicznej spakował jeśli można tak to nazwać do paczki drugiej z elementem plastikowym i tak odesłał. Po dostarczeniu przez kuriera paczka była w miejscu w którym była otwierana żeby włożyć element metalowy pozgniatana a karton po zerwaniu folii stretch nie był w tym miejscu sklejony, czego konsekwencją było że element metalowy wbił się w cześć plastikową i ja połamał uszkodził. Protokół szkody spisany z kurierem i wysłany do DPD ale dodatkowym problemem jest jeszcze wartość towaru która przewyższa ubezpieczenie. Opisałem cała sytuacje klientowi to odpisał mi że on spakował super, czeka na zwrot pieniędzy i żebym był poważny z zarzutami i nie rozumie całej sytuacji skoro spisany protokół to w czym ja widze problem.
@dawidl82 oddaj kasę do 14 dni i złóż reklamację u przewoźnika, jak uznają dostaniesz odszkodowanie, jak odrzucą za złe pakownie, wystawiasz fakturę klientowi i występujesz z roszczeniem 🙂
@dawidl82 tu masz https://konsumenci.org/aktualnosci,czy-odstapienie-od-umowy-jest-skuteczne-jezeli-towar-ulegl-uszkod...
Na koniec trzeba zaznaczyć, iż konsument korzystając z prawa do odstąpienia w ciągu 14 dni musi zachować należytą staranność i współdziałać ze sprzedawcą. Te obowiązki są o tyle ważne w kontekście omawianego przypadku, że firma kurierska może na przykład odrzucić reklamację ze względu na brak, niedostateczność lub wadliwość opakowania przesyłki. Jeśli reklamacja sprzedawcy do firmy kurierskiej zostanie odrzucona z tej przyczyny, sprzedawca będzie mógł skierować roszczenie odszkodowawcze do konsumenta, który nieprawidłowo zapakował przesyłkę. Dlatego zawsze konsument musi pamiętać, że choć co do zasady nie odpowiada za szkody powstałe w transporcie, nie zwalnia go to z obowiązków nałożonych na niego jako na nadawcę (a więc właśnie prawidłowego opakowania czy oznaczenia przesyłki).
No tak czyli odesłał inaczej niż dostał, ale napisałeś że nie rozpakował więc skąd wiedza że była ta część cała po dostarczeniu kupującemu?
@LEW433 to konsument ma pecha bo nie sprawdził przy odbiorze 😄 a może sprawdził i nie zgłosił i próbuje naciągnąć sprzedawcę ?