Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę anulować zakup kupujący nie umie anulować zakupu napisać wiadomości :
nr klienta : Patrykzebrowski
nr zamówienia : 00ed7ad0-769a-11f0-b546-1fe07d824561
Wiadomość kupującego na zdjęciu
Nie umie anulować, bo zapewne nie ma dostępnej takiej opcji. Jest tylko 'zgłoś zwrot'.
Skoro masz na piśmie potwierdzenie, to nie wysyłaj towaru i już, sprawa załatwiona. Zgłoś się po zwrot prowizji załączając wiadomośc od klienta: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
Opcja anuluj jest dostępna tylko przez jakiś czas, znika też jak zmienisz status zamówienia.
Cześć @Lukamr001, niestety nie mam możliwości anulowania zamówienia. Jeśli klient nie widzi opcji anulowania zakupu, a chce z niego zrezygnować, musi skorzystać z opcji Zwróć zakup. Niech sprawdzi proszę ten artykuł.
A można chociaż wykluczyć ze statystyk
@lkLukmar jak zwrócą prowizje to zamówienie nie jest brane do statystyk
Jak będziesz pisał o zwrot prowizji, możesz poprosić i o usunięcie ze statystyk.
ale @matt_rose pewnie to zrobi 🙂
Oczywiście, widzę, że już poprosiłeś o to i przesłałeś zrzut ekranu z informacją na ten temat w zgłoszeniu mailowym 53613778. Nasz konsultant niedługo się tym zajmie 🙂