anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Witam proszę anulować zakup kupującego .

Lukamr001
#7 Wielbiciel

Proszę anulować zakup  kupujący nie umie anulować zakupu napisać wiadomości :

nr klienta : Patrykzebrowski

nr zamówienia : 00ed7ad0-769a-11f0-b546-1fe07d824561

Wiadomość kupującego na zdjęciu

anulowanie zakupu .png

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

Client:35386082
#16 Inspirator

Nie umie anulować, bo zapewne nie ma dostępnej takiej opcji. Jest tylko 'zgłoś zwrot'. 
Skoro masz na piśmie potwierdzenie, to nie wysyłaj towaru i już, sprawa załatwiona. Zgłoś się po zwrot prowizji załączając wiadomośc od klienta:  https://allegro.pl/pomoc/kontakt

Opcja anuluj jest dostępna tylko przez jakiś czas, znika też jak zmienisz status zamówienia.

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć @Lukamr001, niestety nie mam możliwości anulowania zamówienia. Jeśli klient nie widzi opcji anulowania zakupu, a chce z niego zrezygnować, musi skorzystać z opcji Zwróć zakup. Niech sprawdzi proszę ten artykuł.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

lkLukmar
#8 Zapaleniec

A można chociaż wykluczyć ze statystyk 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@lkLukmar jak zwrócą prowizje to zamówienie nie jest brane do statystyk

oznacz moderatorów

Client:35386082
#16 Inspirator

Jak będziesz pisał o zwrot prowizji, możesz poprosić i o usunięcie ze statystyk. 
ale @matt_rose pewnie to zrobi 🙂

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

Oczywiście, widzę, że już poprosiłeś o to i przesłałeś zrzut ekranu z informacją na ten temat w zgłoszeniu mailowym 53613778. Nasz konsultant niedługo się tym zajmie 🙂

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów