Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego zakładka o zwrot prowizji nie działa? Trzy dni temu sprzedałam przedmiot,kupujący napisał,że rezygnuje i nie mogę odzyskać zwrotu prowizji.
@tanimix Bo o zwrot prowizji można wystąpić dopiero po 7. dniach.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Dziękuję.Nigdzie nie mogłam tego wyczytać.
Knowhere nieprawda wniosek możesz złożyć natychmiast , ale zwrot otrzymasz dopiero po 7 dniach .
@mdrogeria Od kiedy tak jest? Kiedyś, jak jeszcze była zakładka (bo teraz jakoś nie mogę jej znaleźć - jest tylko opcja "zwrot prowizji" przy każdym zamówieniu oraz zakładka "złożone wnioski") z zamówieniami, do których można było wystąpić o zwrot prowizji, to o takowy można było się ubiegać dopiero po 7. dniach.
Chyba że @tanimix chodziło właśnie o brak tej zakładki, bo teraz "zwrot prowizji" klika się per zamówienie (spod przycisku "akcje").
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Zamówienia - akcje - zwrot prowizji . Nie wiem jak u Was , ale u mnie dziala z buta , a zwrot jest przyznawany po 7 dniach .
@mdrogeria @Knowhere Tak to się odbywa teraz:
"Tak jak dotychczas, wniosek można złożyć od razu po zakupie. W przypadku braku wpłaty lub przy niedokończonej płatności czekamy 3 dni od zakupu na jej realizację. Jeśli po tym czasie nie odnotujemy wpłaty, wyślemy mail do kupującego lub przy wysokiej jakości sprzedaży przyznamy sprzedającemu rabat automatycznie, bez dopytywania kupującego o przebieg transakcji.
Zgodnie z naszym regulaminem, kupujący ma 7 dni na opłacenie zamówienia, chyba że strony transakcji ustalą inaczej. Jeżeli nie było takich ustaleń, sprzedający powinien poczekać 7 dni na ewentualną wpłatę i po tym czasie złożyć wniosek o rabat transakcyjny."
U mnie po 4 dniach nie działa w zakładce ,,akcje,, i dlatego piszę.To kiedy zakładka zacznie działać? Po 7 dniach? Kiedyś działała od razu.Jak kupujący rezygnował to natychmiast można było ubiegać się o zwrot prowizji.Wiadomo,że na zapłatę czeka się do 7 dni,ale czy po 7 dniach zadziała?Już zwątpiłam.
@tanimix A kupujący anulował zakup i masz to w zakupie, czy tylko cię poinformował mail-em
Tylko poinformował mailem
@tanimix Niech anuluje u siebie-to od razu powinieneś dostać-lub poczekaj te siedem dni od zakupu.
Jak on anuluje to zawsze jest pewniejsze.
Ważne info- zostało 3 dni.😆
@tanimix Możesz od razu uderzyć tutaj https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2e9d9894-6b6f-4e0c-ba06-3d0721131243 skoro u Ciebie coś nie działa.
Bo rozumiem, że wchodzisz w zakładkę https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia klikasz "akcje" przy tym konkretnym zamówieniu i... przycisk "zwrot prowizji" jest nieaktywny, w ogóle go nie ma, czy co?
Nie podpadasz pod któryś z tych https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/kiedy-nie-otrzymam-rabatu-transakcyjnego... punktów?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Zwrot prowizji jest nieaktywny.Nie sadzę bym podpadała bo do tej pory nie miałam problemu z prowizjami.Kupujący chciał anulować ale też nie wie jak i napisał do Allegro.Odpowiedzieli mu,że musi sprzedający ubiegać się o zwrot prowizji a kupujący potwierdzić.Napisałam do Allegro pomoc a oni mi napisali jak mam wejść w zakładkę itd... A zakładka jest nieaktywna we wszystkich sprzedanych i nieopłaconych aukcjach.
Hm, w zeszłym tygodniu coś mi się sprzedało, więc wykorzystałem okazję i sprawdziłem jak to jest z tym zwrotem prowizji. A jest tak, jak pisał(a) @mdrogeria czyli działa od strzała, nie trzeba czekać.
@tanimix Zmieniło się coś u Ciebie w tej kwestii, czy nadal nie możesz wystąpić o zwrot prowizji?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄