anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

wpłaty za przesyłki pobraniowe

serwisokienlodz
#8 Zapaleniec

Witam.
Jestem prawie początkującym sprzedawcą na allegro.
Mam pytanie gdzie trafiają wpłaty za wysłane przesyłki pobraniowe do paczkomatów/punktów itp? 
dodam, że przy wysłaniu przesyłki z opcją " wysyłam z allegro "

Bezpośrednio na moje konto bankowe czy na konto portfela allegro (gdzie następnie sam wypłacam) ?
I po jakim czasie po odebraniu przesyłki pobraniowej przez kupującego, wpłata dochodzi +/- ?

Z góry dziękuje za wszystkie podpowiedzi.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

Client:35386082
#16 Inspirator

Przemyśl, czy na pewno chcesz mieć przesyłki pobraniowe. Zdarza się, że kliencie nie odbierają takiej przesyłki i wtedy Ty płacisz za jej powrót. Trudno jest odzyskać te pieniądze od klienta.
Czyli jak klient nie odbierze to płacisz za przesyłkę 2x - tam i z powrotem.

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@serwisokienlodz Wpłaty trafiają na konto Twoje w Allegro > skąd sam je wypłacasz > najlepiej zrobić dyspozycje wypłaty auto (np. raz dziennie, raz na tydzień itp.)

Czas na dojscie wpłaty na Twoje konto zależy od firmy kurierskiej > to im płaci odbiorca przesyłki > może trwać do 14 dni

A najważniejsze napisał Ci @Client:35386082 > odpuść sobie przesyłki za pobraniem > poczytaj wpisy na forum AG > coraz więcej sprzedawców nie udostępnia "pobrań"

oznacz moderatorów

serwisokienlodz
#8 Zapaleniec

Dziękuje za wszystkie szczegóły !

Dodatkowe pytanie- jeżeli usunę przesyłki pobraniowe, nie wpłynie to na brak możliwości wystawianie ofert Smart?

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@serwisokienlodz Najlepiej przeczytaj regulamin smarka.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane