anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wracające wypłaty środków z PayU

sklep_nowychform
#7 Wielbiciel#

Witam wszystkich serdecznie. Dla PayU jako konto do wypłat ustawiłem konto Revolut LT czyli znajdujące się w litewskim banku. Zrobiłem już jedną wypłatę i przeszła bez problemu. Na koncie Revolut zaksięgowała się na drugi dzień. Drugą wypłatę środków zleciłem wczoraj (mam ustawione "na żądanie") i po kilku godzinach wróciła na konto Allegro. Zleciłem ponownie koło godziny 19:00 i dzisiaj znowu pieniądze wróciły na konto Allegro. Jednocześnie w tej chwili mam zablokowaną możliwość wypłacania środków. Od Allegro dostałem maila z prośbą o podanie nazwy oraz adresu banku i danych typu swift/bic etc. 

Oczywiście od razu odpisałem podając te dane ale zupełnie nie rozumiem bo po pierwsze już to robiłem wcześniej czyli podawałem te dane i jedna wypłata już została zrealizowana. Więc gdzie nagle Allegro widzi problem?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@sklep_nowychform, nie widzę Twojej odpowiedzi na korespondencję mejlową nr 18556115 z 8 listopada - jesteś pewny, że podałeś te dane?

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

sklep_nowychform
#7 Wielbiciel#

Mail z danymi wyszedl ode mnie wczoraj o 21:16. Wysłałem go w odpowiedzi właśnie na korespondencje mailowa nr 18556115

 

oznacz moderatorów

sklep_nowychform
#7 Wielbiciel#

Na wszelki wypadek odpowiedziałem na tego maila raz jeszcze dosłownie przed chwilą. Skopiowałem treść z mojej wczorajszej odpowiedzi.

oznacz moderatorów