Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wszystkich serdecznie. Dla PayU jako konto do wypłat ustawiłem konto Revolut LT czyli znajdujące się w litewskim banku. Zrobiłem już jedną wypłatę i przeszła bez problemu. Na koncie Revolut zaksięgowała się na drugi dzień. Drugą wypłatę środków zleciłem wczoraj (mam ustawione "na żądanie") i po kilku godzinach wróciła na konto Allegro. Zleciłem ponownie koło godziny 19:00 i dzisiaj znowu pieniądze wróciły na konto Allegro. Jednocześnie w tej chwili mam zablokowaną możliwość wypłacania środków. Od Allegro dostałem maila z prośbą o podanie nazwy oraz adresu banku i danych typu swift/bic etc.
Oczywiście od razu odpisałem podając te dane ale zupełnie nie rozumiem bo po pierwsze już to robiłem wcześniej czyli podawałem te dane i jedna wypłata już została zrealizowana. Więc gdzie nagle Allegro widzi problem?
@sklep_nowychform, nie widzę Twojej odpowiedzi na korespondencję mejlową nr 18556115 z 8 listopada - jesteś pewny, że podałeś te dane?
Mail z danymi wyszedl ode mnie wczoraj o 21:16. Wysłałem go w odpowiedzi właśnie na korespondencje mailowa nr 18556115
Na wszelki wypadek odpowiedziałem na tego maila raz jeszcze dosłownie przed chwilą. Skopiowałem treść z mojej wczorajszej odpowiedzi.