Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
wystawiłem kilka faktur i wysłałem je klientom w zakładce "Zamówienia", klikając ikonkę i dodając plik z komputera. Problem w tym, że w zakładce 'Zamówienia' cały czas mi się wyświetla 'Klient prosi o FV' i na dłuższą metę jest to mylące, komu wysłałem FV a komu nie. Czy da radę to jakoś usunąć?
Pozdrawiam
Marcin
Z mojej obserwacji to nie działa, nigdy nie widziałem tam FV.🤔
To jak mam wysyłać faktury klientowi? Chodzi o formę elektroniczną.
Mailem.
@mwers po dodaniu faktury w zakładce Zamówienia jest ona procesowana i wysyłana do kupującego. Filtr "klient prosi o fakturę" ma wskazywać,w któych zamówieniach taka prośba się pojawiła, przekazałam Twoją sugestię, aby po dodaniu faktury zamówienia były oznaczane inaczej, dziękuję za nią!
To, że @LEW433 nigdy nie widziałeś faktury w Moje zakupy nie znaczy, że to nie działa. Być może nigdy sprzedający jej tam nie dodali w Twoich zakupach, ponieważ ta opcja działa 🙂
No nie dostałem a dopytywałem.😁 Rozumiem że to działa?
@LEW433 a sprzedający Ci wtedy odpisali, że dodali ją w tej zakładce? Jeśli tak, to podaj mi proszę numer takiego zamówienia. Sprawdzę to.
Nie drążyłem tematu, dostałem tylko odpowiedź że nie ma takiej możliwości. Przy najbliższym zakupie sprawdzę.😊
@LEW433 super! Sprawdź proszę i daj znać, sprawdzimy co tam się zadziało, dziękuję 😊
A jakbym chciał wysyłać MAILEM, to skąd wziąć adres email do klienta? kopiując adres email w 'szczegółach zamówienia" to jest mniej więcej taki '4uzu4pdyxr+dc4576c8@allegromail.pl' ( dane przykładowe). Jak użyć taki adres email? Przez pocztę email normalnie? Może głupie pytanie, ale nie potrafię tego rozkminić.
Tak, normalnie. Taki mail dotrze do kupującego.