anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wydrukowałam etykietę ale chciałam zmienić gabaryt paczki z A na B proszę o pomoc

irena217
#10 Popularyzator#

Jak zmienić  abaryt paczki z A na B.Źle wydrukowałam etykietę i towar nie zmieści się do paczki A

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@irena217 rozumiem, że generowałaś ją w Managerze przesyłek?  Po wygenerowaniu etykiety, nie ma możliwości zmiany gabarytu. W takim przypadku należy anulować wygenerowaną etykietę i utworzyć nową. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

irena217
#10 Popularyzator#

Proszę mi podpowiedzieć jak mam ją anulować?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@irena217 możesz to zgłosić korzystając z formularza na stronie InPost

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

irena217
#10 Popularyzator#

W InPost powiedziano mi,że takie zmiany załatwia Allero

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@irena217 

Jeśli etykieta została już wygenerowana i przygotowana do nadania, nie ma możliwości edycji jej gabarytu. Możesz przepakować odpowiednio paczkę, a jeżeli nie jest to możliwe, możesz ją anulować i wygenerować nową. 

W celu uzyskania zwrotu środków za etykietę wygenerowaną przez Managera Paczek należy wysłać formularz ze strony: https://inpost.pl/formularz-kontaktowy w temacie kontaktu wybierając: "Zwrot środków za niewykorzystaną etykietę lub kod nadania".

oznacz moderatorów