Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak zmienić abaryt paczki z A na B.Źle wydrukowałam etykietę i towar nie zmieści się do paczki A
@irena217 rozumiem, że generowałaś ją w Managerze przesyłek? Po wygenerowaniu etykiety, nie ma możliwości zmiany gabarytu. W takim przypadku należy anulować wygenerowaną etykietę i utworzyć nową.
Proszę mi podpowiedzieć jak mam ją anulować?
@irena217 możesz to zgłosić korzystając z formularza na stronie InPost.
W InPost powiedziano mi,że takie zmiany załatwia Allero
@irena217
Jeśli etykieta została już wygenerowana i przygotowana do nadania, nie ma możliwości edycji jej gabarytu. Możesz przepakować odpowiednio paczkę, a jeżeli nie jest to możliwe, możesz ją anulować i wygenerować nową.
W celu uzyskania zwrotu środków za etykietę wygenerowaną przez Managera Paczek należy wysłać formularz ze strony: https://inpost.pl/formularz-kontaktowy w temacie kontaktu wybierając: "Zwrot środków za niewykorzystaną etykietę lub kod nadania".