anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

wygenerowany kod zwrotu nie działa

diuna24_pl
#8 Zapaleniec#

Dzień Dobry,

Klient po wygenerowaniu kodu stwierdził,że nie działa. Poniżej informacja od klienta.



próbowałem kilkakrotnie nadać przesyłkę zwrotną jednak kod który został mi wygenerowany nie działa. Przez to dzisiaj spóźniłem się do pracy czego bardzo nie lubię. Nie zamierzam robić więcej tego typu "spacerków".

Proszę przysłać swojego kuriera niech odbierze ten ręcznik albo go sobie zostawię i w poniedziałek wystawię negatywa.

Proszę do mnie NIE telefonować w tej sprawie bo negatywa wystawię od razu.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

mdrogeria
#21 Demiurg#

Pewnie paczkomat. Tak bywa w starych typach . Trzeba spróbować w innym .

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

Negatywa chce wystawić sprzedawcy przez paczkomat, za który odpowiada InPost? 🙂 🙂 🙂 🙂

Chce, żeby nadać swojego kuriera, a pewnie etykiety też nie wydrukuje, a jedynym kurierem ze swoimi etykietami jest GEIS. Jest jeszcze DPD jak ma się z nimi bezpośrednio podpisaną umowę.

Już miałem takiego kwiatka, chciał żebym sam zabrał towar swoim kurierem, to już dla świętego spokoju zleciłem kuriera, wysłałem mu etykietę, kupujący nawet jej nie wydrukował, bo nie miał czasu na p.ierdoły i kurier nie zabrał paczki, bo nie miał etykiety.

Paczkomaty działają 24/7, może iść nawet i po pracy. Niech próbuje inny paczkomat albo zaniesie do pobliskiego POPu, tam zawsze przyjmą (pod warunkiem, że nie będzie próbował wklepać tego kodu w paczkomacie w pierwszej kolejności). Naprawdę ciężko po pracy iść do innego paczkomatu....

oznacz moderatorów