Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, podczas próby zalogowania się wyskakuje komunikat ,,Wymagane jest rozwiązanie captchy'' czy jest możliwość pozbycia się jakoś tego problemu?
Mam tę samą sytuację u siebie - wyświetla się tylko komunikat Wymagane jest rozwiązanie captchy, ale nic innego się nie wyświetla, nie da się zalogować do konta!
@runex_ @DYNAMOTION Cześć 🙂 Spróbujcie zaktualizować przeglądarkę, wyczyścić pliki cookies, sprawdzić działanie na innej przeglądarce, w trybie incognito i wyłączyć wszystkie wtyczki w przeglądarkach. Czy nie łączycie się z siecią za pomocą VPN? Być może to jest problem.
Jeśli powyższe działania nie przyniosą skutku, to prześlijcie proszę zrzuty ekranu z komunikatem o rozwiązanie captchy, a także adres IP, z którego korzystacie na spolecznosc@allegro.pl. Dołączcie proszę w wiadomości link do tego wątku, żebym mogła do Was wrócić z odpowiedzią po weryfikacji.
testowałem wszystkie rzeczy, o których Pani mówi, ale bez skutku. problem występuje niezależnie od przeglądarki i urządzenia.
z VPN korzystamy służbowo, ale nie w tym momencie (jest kilka VPN skonfigurowanych na komputerach, ale do żadnego nie jestem podłączony).
temat zgłoszony już na wsparcie mailowe.
co ciekawe nie mogę również zalogować się za pomocą numeru telefonu i hasła SMS - SMSy nie dochodzą.....
@runex_ @DYNAMOTION CAPTCHA jest jednym z zabezpieczeń na stronie, które uaktywnia się w momencie logowania na konto. Jeżeli na stronie nie widzicie zadania do rozwiązania, to sprawdźcie proszę, czy w prawym dolnym rogi widzicie symbol reCAPTCHA (biały kwadrat z niebieską, okrągłą strzałką). Zasadniczo, jeśli symbol jest widoczny, to znak, że strona działa prawidłowo.
Spróbujcie kliknąć na ikonę, a CAPTCHA powinna się odświeżyć. Następnie zacznijcie wpisywać hasło, a komunikat o rozwiązaniu CAPTCHY zniknie.
Weryfikacja CAPTCHA pojawia się po kilku nieudanych próbach logowania. Być może rozwiązaniem będzie zmiana hasła, dzięki czemu logowanie będzie łatwiejsze? Możecie to zrobić na tej stronie.
Jeśli mimo wszystko problem wciąż będzie występował, to prześlijcie nam proszę
-zrzutu ekranu ze strony
-informację o wersji systemu, z którego korzystacie,
-informację o wersji przeglądarki.