Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czytam ze mogę coś zrobić. Czyli jak rozumiem mogę też wysłać odpowiedź do kupującego z numerem przesyłki. A w zasadzie mogę też nic nie wysyłać, bo inpost wysyła tą informację z automatu.
Dla czego jakoś sprzedaży na tym cierpi z jak czytam ryzykiem blokady konta?
Dodatkowo wszystko przy sytuacji powiązania konta allegro i inpost. Gdzie inpost ma wgląd do wszystkiego a allegro ślepe jak w średniowieczu.
Jak najszybciej po zakupie udostępnij kupującemu numer przesyłki i link do jej śledzenia. Możesz to zrobić przez zakładkę Zamówienia lub API.
@re3 integracja konta Allegro i konta w Managerze przesyłek umożliwia nadawanie przesyłek. Kupujący lubią śledzić swoje zamówienia. 89% z nich deklaruje, że powiadomienie o statusie przesyłki jest dla nich bardzo istotne, dlatego taka miara jest w Jakości sprzedaży. Gdy udostępnisz numer przesyłki kupujący będzie mógł ją śledzić oraz sprawdzić jej numer w zakładce Moje zakupy.
Ale wysyłając paczkomat kupujący dostaje powiadomienie z InPostu o nadaniu przesyłki na maila i telefon + jeszcze z aplikacji. 3 powiadomienia na raz że paczka jest w drodze.
Podając numer przysyłki z inpostu do allegro, którego samo nie potrafi sobie zaciągnąć (ŚREDNOWIECZE?) automatycznie dostaję termin wysyłki, jako ten kiedy podałem numer na allegro. Ponownie allegro dostaje numer przesyłki i dalej nie potrafi sobie zaciągnąć z inpostu daty, gdzie jest z chyba co do sekundy podana że to nie dzisiaj a wczoraj lub przedwczoraj.
Pozatym informacja: Możesz to zrobić przez zakładkę Zamówienia lub API. Jest mylna, bo wychodzi na to, że nie mogę a MUSZĘ. Bo inaczej dostanie się bana..
Allegro w skrócie nie uznaje czegoś takiego jak termin wysyłki. Ważny jest termin wprowadzenia numeru na stronie o czym nie zawsze pamiętam i nie mam zamiaru kopać się z taką bzdurą.
Na Allegro od 19 lat i widzę coraz większe debilizmy i same kłody pod nogi.