anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

wypłata środków PayU

magnatpp
#7 Wielbiciel#

Witam

Moje dane do wypłat zostały zaakceptowane 10 dni temu a nadal nie mogę wypłacić bo jest w trakcie weryfikacji

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@magnatpp Cześć 🙂 Skonsultuję tę sprawę z Operatorem płatności i wrócę do Ciebie z odpowiedzią 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@magnatpp Wykonałeś przelew weryfikacyjny do Operatora Przelewy 24. Twoje środki znajdują się na saldzie u Operatora PayU (dlatego wypłaty nie są aktywne). 

Wykonaj przelew weryfikacyjny jeszcze raz - do Operatora PayU (https://allegro.pl/myaccount/newpayments_payout.php

 

oznacz moderatorów