Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Od 20.10.2023 nie mam wypłat z PayU, pomimo aktywnej opcji wypłat automatycznie, od 20 zł, w każdy dzień roboczy, dodam, że dane konta są poprawne i zweryfikowane.
Pozdrawiam
@kkonrades Cześć. 🙂 Sprawdzę tę sytuację i wrócę do Ciebie z odpowiedzią
Dziękuję 😁
Czekam i trzymam kciuki.
Pozdrawiam
@kkonrades Czy zmieniano ostatnio na numer konta do wypłat? Blokada powstała ze względów bezpieczeństwa, bo wypłata z 18 października wróciła na saldo (tak, jakby zlecona została na nieaktywne konto bankowe). Rozumiem, że konto bankowe wprowadzone na koncie jest aktualne? Sprawdź koniecznie dane. 🙂
Dziękuję za odpowiedź.
Konta nie zmieniałem i jest aktualne.
To chyba moja wina, bo to ja zwróciłem na konto wypłatę 18 października, z tego względu, że zakup został anulowany i musiałem oddać środki (nie wiedziałem jak zasilić PayU, dlatego zrobiłem przelew zwrotny). Wygląda na to, że system zinterpretował to jako zwrot z nieaktywnego konta i dlatego jest problem.
Proszę o odblokowanie konta i informację, jak w przyszłości zasilać konto PAyU, tak aby uniknąć takich problemów.
Pozdrawiam
Konrad K.
Bardzo proszę o odblokowanie
@kkonrades napisz proszę do nas zgłoszenie przez ten formularz kontaktowy. Nasz zespół pomoże Ci rozwiązać tę sytuację, ale konieczny jest kontakt bezpośredni.