anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wypłaty do UK - problem z kontem PingPong

moj-sklep
#7 Wielbiciel#

Witam,
Mam duży problem z dodaniem konta do wypłat dla firmy zagranicznej (UK). Mamy dwa konta bankowe w UK, ale żadne z nich nie akceptuje przelewów bezpośrednich z Polski w PLN [bardzo chętnie akceptują przelewy SEPA w EUR], Allegro nie ma możliwości wypłaty pieniędzy w walutach innych niż PLN (podobno pracują nad EUR - termin nieokreślony?).

rev1.jpgrev2.jpgRozpoczynając sprzedaż na Allegro korzystaliśmy z konta Revolut Business, niestety po pierwszych sukcesach Revolut zaczął odrzucać płatności z Allegro.pl (prawdopodobnie dlatego, że płatności nie pochodziły z Allegro.pl jak zadeklarowaliśmy w profilu biznesowym, a od zewnętrznych instytucji finansowych traktując je jako podejrzenie oszustwa? - Revolut nie chciał się tłumaczyć - nie to nie i koniec).

 

 

 

 

 

 

rev3.jpgAby uzyskać dostęp do naszych środków założyliśmy konto w instytucji finansowej Anna Money, bardzo popularnej w Wielkiej Brytanii dla frim działających za granicą. Również w tym przypadku operator płatności z Allegro.pl odrzucił konto twierdząc, że Anna Money nie jest bankiem: [cytat Wsparcie Allegro] "Otrzymałem odpowiedź od operatora, że dokument jest wystawiony przez firmę pośredniczącą ANNA. Jednak samo konto bankowe jest prowadzone przez firmę Currency Cloud, która udostępnia je osobom trzecim. Aby mogli go zaakceptować, dokument musiałby zostać wystawiony przez firmę zarządzającą kontem."

SIC! A operatorzy płatności Przelewy24 i PayU Allegro to banki, mają własne konta????

Kontynuując temat wypłat, zwróciliśmy się do PingPong, międzynarodowego operatora płatności polecanego przez Allegro na swojej stronie. Allegro (lub operator działający w imieniu Allegro) oczywiście odrzuca akceptację konta założonego w PingPong, raz twierdząc, że numer konta jest nieprawidłowy, innym razem, że dane firmy, teraz od kilku (20?) dni ustalają sprawę z PingPong. A my nie możemy uzyskać dostępu do naszych środków na Allegro.

Allegro SupportAllegro Support

 

Jak rozwiązać tę sytuację, czy ktoś może polecić jakieś rozwiązanie? 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@moj-sklep Cześć. Rozumiem, że jest to dla Ciebie niekomfortowa sytuacja, ale konsultujemy tę sprawę bezpośrednio z operatorem PingPong. Kiedy otrzymamy więcej informacji, to wrócimy do Ciebie z wiadomością mejlową. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów