Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dobry, mam taki dziwny problem? Ostatnio w październiku powiązałem konto Revolut z allegro i dostałem informacje że się powiodło. Dziś dostałem maila że "Według informacji od PayU, podany SWIFT jest niepoprawny." i nie dostałem wypłaty z allegro. To jak on wcześniej przeszedł weryfikacje? chyba czegoś nie rozumiem po prostu. Oczywiście musiałem dzisiaj ponownie zaktualizować dane do wypłaty i wysłać 1 Euro. Wysłałem także wyciąg przelewu i potwierdzenie konta Revolut. Tylko czy jak znowu przejdzie weryfikacje i znowu nie zadziała to co wtedy?
@klime11 kontynuuj proszę korespondencję e-mailową w sprawie nr 45983741.
Jeśli taka sytuacja się powtórzy, ponownie skontaktujemy się z operatorem płatności i będziemy to wyjaśniać.