anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wypłaty na Revolut i ponowna weryfikacja.

klime11
#1 Nowicjusz#

Dobry, mam taki dziwny problem? Ostatnio w październiku powiązałem konto Revolut z allegro i dostałem informacje że się powiodło.  Dziś dostałem maila że "Według informacji od PayU, podany SWIFT jest niepoprawny." i nie dostałem wypłaty z allegro. To jak on wcześniej przeszedł weryfikacje? chyba czegoś nie rozumiem po prostu. Oczywiście musiałem dzisiaj ponownie zaktualizować dane do wypłaty i wysłać 1 Euro. Wysłałem także wyciąg przelewu i potwierdzenie konta Revolut. Tylko czy jak znowu przejdzie weryfikacje i znowu nie zadziała to co wtedy? 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@klime11 kontynuuj proszę korespondencję e-mailową w sprawie nr 45983741.
Jeśli taka sytuacja się powtórzy, ponownie skontaktujemy się z operatorem płatności i będziemy to wyjaśniać. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów