Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szanowni Państwo,
wasze działanie uważam za zupełnie nieprofesjonalne, żeby nie użyć niebiznesowych zwrotów. Wczoraj wysłaliście do mnie powiadomienie, że cieszycie się w związku ze wzrostem sprzedaży, jednocześnie strasząc, żeby niezwłocznie wykonać weryfikację. Weryfikację wykonałem online w ciągu dosłownie 15 minut. Przed chwilą wysłaliście mi powiadomienie o blokadzie wypłaty środków.
"Cierpliwości... Weryfikacja może zająć parę dni
Czekamy na potwierdzenie przez operatorów płatności. Decyzję prześlemy e-mailem. W międzyczasie możesz ustawić warunki sprzedaży." .
To przepraszam bardzo pierwszy raz robicie taką weryfikacje? To nie wiecie ile taka weryfikacja trwa? To nie ma możliwości powiadomienia sprzedającego wcześniej, że planujecie taką weryfikację i zabezpieczyć odpowiednio czas do przeprowadzenia takiej weryfikacji?
To jest nieprofesjonalne traktowania przez was partnera biznesowego, jeszcze się z czymś takim nie spotkałem. Zastanowię się gdzie można takie traktowanie zgłosić.
@EpicTrand Taką weryfikację przeprowadza operator płatności i ma prawo do tego w dowolnym momencie.
To nie od operatora dostałem taką informację, tylko z Państwa portalu, więc piszę do Państwa. Widzę, że nie zrozumieliście Państwo sensu mojego zgłoszenia.
To jeszcze raz go zaakcentuje.
W ten sposób nie postępuje się w relacjach biznesowych. Zawsze daje się drugiej stronie czas na podjęcie stosownych działań, a nie w bezczelny sposób blokowanie wypłat. O jakich kwotach my rozmawiamy? Sumarycznie o 300,00 zł? To jest kwota, która stwarza podejrzenie przestępstwa?
Proszę się trochę zastanowić nad swoimi działaniami i posłusznym bez refleksji wykonywaniu poleceń.
Pani odpowiedź jest w stylu "Nie bo nie" i powiem szczerze, że innej się nie spodziewałem...