Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący nie odebrał przesyłki poleconej a ja zostałem obciążony za zwrot.
@Client:76053705 masz prawo obciążyć tym kosztem odbiorcę .
Czyli zwrócić pieniądze odciągając koszt zwrotu
@Client:76053705 tak , jeśli klient zrezygnował z zakupu !! . Pamiętaj w przypadku braku rezygnacji towar w dalszym ciągu należy do klienta .
@Client:76053705 Sprzedałeś jako firma?
Nie osoba prywatna
@Client:76053705 to poinformuj że moneta jest do odebrania i prosisz o zwrot za powrót przesyłki, a jak chce ponownej wysyłki to niech opłaci 🙂
Pamiętaj że towar dalej jest kupującego a Ty możesz oddać go na przechowanie na koszt kupującego 🙂 Tu zwrot - odstąpienie nie przysługuje chyba że się zgodzisz wtedy oddasz kasę pomniejszoną o wysyłkę i powrót !
Dlaczego ja mam płacić za zwrot skoro to nie moja wina że kupujący nie odebrał przesyłki? Skoro allegro zarabia na transakcji czemu nie zabezpiecza klienta w takiej sytuacji?
@Client:76053705 Podaj więcej szczegółów - sprzedałeś jako osoba prywatna? Jaka forma wysyłki?
Generalnie tak - towar kupiony i nieodebrany nadal jest własnością kupującego.
Jeśli kupujący chce zrezygnować z zakupu to możesz pomniejszyć kwotę zwrotu o wszystkie poniesione koszty - prowizja, przesyłki itp.
Jeśli kupujący chce ponownej wysyłki to musi ją opłacić i zwrócić Ci koszty powrotu paczki do nadawcy.
@Client:76053705 napisz czy sprzedałeś jako osoba prywatna, jaki przewoźnik i jaka metoda zapłaty ?
Allegro nie jest stroną transakcji 😞
@Client:76053705 pisz w jednym wątku bo nie wiadomo o co chodzi.
używaj przycisku Odpowiedz
@Client:76053705 dlaczego mnożysz wątki?