Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
CO MAM ZROBIC JAK KLIJET ZAMUWIŁ WCZORAJ CZESC A DZISIAJ ANULOWAŁ ZAKUP A PACZKA JUZ WYSŁANA
@prezes75B Jeśli wysłałeś po anulowaniu, poniesiesz koszty wysyłki w obie strony. Jeśli wysłałeś przed anulowaniem, klient zapłaci jedynie za powrót paczki.
Klient nie musi odbierać anulowanej paczki.
@prezes75B Musisz zwrócić kasę kupującemu jak paczka wróci, jeżeli kupujący anulował po wysłaniu, możesz pomniejszyć o przesyłkę(powrót).
możesz pomniejszyć o przesyłkę (powrót).
Za mało informacji podałeś. Firma, prywatnie, opłacone, za pobraniem?
Jak kupujący miał możliwość anulowania, to anulował. Trzeba było wiadomości e-mail odczytać.
Jak anulował - to nie zmieniłeś statusu zamówienia na "w realizacji" i miałeś to widoczne (że anulowane) w zamówieniach. Więc po co było wysyłać. Więc jest tak jak pisze xyz96.