anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wysłałem paczkę, a klient anulował zakup - co zrobić?

prezes75B
#7 Wielbiciel#

CO MAM ZROBIC JAK KLIJET ZAMUWIŁ WCZORAJ CZESC A DZISIAJ ANULOWAŁ ZAKUP A PACZKA JUZ WYSŁANA

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

xyz96
#21 Demiurg#

@prezes75B Jeśli wysłałeś po anulowaniu, poniesiesz koszty wysyłki w obie strony. Jeśli wysłałeś przed anulowaniem, klient zapłaci jedynie za powrót paczki.

Klient nie musi odbierać anulowanej paczki.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@prezes75B Musisz zwrócić kasę kupującemu jak paczka wróci, jeżeli kupujący anulował po wysłaniu, możesz pomniejszyć o przesyłkę(powrót).

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

możesz pomniejszyć o przesyłkę (powrót).

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Za mało informacji podałeś. Firma, prywatnie, opłacone, za pobraniem?

Jak kupujący miał możliwość anulowania, to anulował. Trzeba było wiadomości e-mail odczytać.

Jak anulował - to nie zmieniłeś statusu zamówienia na "w realizacji" i miałeś to widoczne (że anulowane) w zamówieniach. Więc po co było wysyłać. Więc jest tak jak pisze xyz96.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów