Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
wysłałem do kupującego książkę poprzez paczkomat, niestety kupujący w paczkomacie zastał tylko etykietę, bez zawartości. Kupujący chce zwrotu należności, ale w tej sytuacji ja będę stratny przez to, że inpost zgubił przesyłkę. Proszę o pomoc.
@Marbas153 Ty odpowiadasz za przesyłkę więc zgłoś reklamację do InPostu a kupującemu oddaj środki albo wyślij towar.
Strony inpostu nie działają
@Marbas153 Ten co ją odebrał powinien natychmiast to zgłosić, jest opcja w paczkomacie do zgłaszania takich rzeczy. Teraz to słowo przeciwko słowu kto mówi prawdę. na pewno trzeba zgłosić reklamacje do inpostu. odbiorca powinien to zrobić i przekazać prawa do reklamacji Tobie
@Marbas153 Oddaj pieniądze kupującemu i złóż reklamację w InPost. Jeśli nie oddasz, kupujący założy spór i być może otrzyma rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących, a jeśli tak się stanie, Allegro będzie mogło wymagać od Ciebie zwrotu środków. Były tu już opisywane przypadki blokady kont sprzedawców w podobnych sytuacjach.
dzięki za podpowiedź
@Marbas153 Nie można nikomu niczego sugerować, należy sprawdzić i wyjaśnić.
@Marbas153 a jak dla mne to dziwne że dotarła sama etykieta. Wysyłam sporo inpostem i czasem sie zdarzają uszkodzenia lecz inpost z reguły zwraca uszkodzone paczki do nadawcy wraz z protokołem szkody ( przynajmniej w moim przypadku tak kilka razy było).
NIgdy sie ni zdarzyło aby dalej posłali samą etykiete lub pusty foliopak
Jak bedziesz pisął reklamacje spróbój poprosic o monitoring z paczkomatu z momentu odbioru. Być moze zobaczysz czy klient odbiera samą etykiete czy może raczej paczke z książką.
Powodzenia
@_Likos_ To tylko ludzie, są różni, jedni wykonują pracę z pasją, inni sumiennie a inni mają wy...e i po przyjściu do pracy odliczają czas powrotu a w między czasie wyładowują swoją frustrację życiowego losu 😉
Nie za bardzo rozumiem o czym piszesz.
Zapakowałeś paczkę, nakleiłeś etykietę, a kupujący twierdzi, że w paczkomacie była tylko wycięta etykieta z przesyłki?
Czyli w/g tego co piszesz, ktoś wyciął etykietę adresową z przesyłki i umieścił ją w paczkomacie.
To po po prostu jest sytuacja absurdalna i niemożliwa do zaakceptowania.
Odbierając przesyłkę w paczkomacie kupujący ma opcję bezpośredniego zgłoszenia, że jest problem z przesyłką. To chyba normalne, że w przypadku, gdy zamiast towaru otrzymuję samą wyciętą etykietę to zgłaszam to w paczkomacie kikając przycisk "problem z paczką" - przecież wszystko jest widoczne na ekranie.
Marbas153 - dalej piszesz, że InPost zagubił przesyłkę. Jakoś to nie za bardzo "współpracuje" z pierwszym zdaniem. I z działaniami InPost odnośnie uszkodzonych/zniszczonych przesyłek.
Jeśli kupujący nie zgłosił problemów z przesyłką przy odbiorze (co powinien zrobić, szczególnie widząc samą odciętą etykietę zamiast przesyłki), to powinien zgłosić reklamacje w najbliższej placówce InPost.
Nie jest prawdą, że strony InPost nie działają - działają, tak samo info-linie.
Tak podsumowując : "Do kupującego dotarła sama etykieta" : osobiście absolutnie nie wierzę w zaistnienie takiej sytuacji.