Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient wygrał licytację, wysłałem przedmioty od razu, klient je odebrał, ale wpłata nie została zaksięgowana już od dwóch miesięcy. Co robić?
Kontakty z klientem nie przynoszą żadnego rezultatu. Klient twierdzi, że opłacił pocztą polską na samym początku. Nie wysłał mi żadnego potwierdzenia, chociaż go prosiłem.
Co robić? Jak odzyskać pieniądze?
Możesz zgłosić na Policję. Masz adres dane itd.
@tinyjunky Następnym razem nadaj przesyłke dopiero jak zobaczysz pieniądze na koncie. Nie patrz na żadne potwierdzenia wysyłane mailem czy sms -em. Teraz pozostaje tylko zgłoszenie na Policje.
@tinyjunky a może masz tu https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/ ? jak nie to napisz do allegro i poproś o wsparcie w kontakcie z klientem, a na przyszłość nie wysyłaj jak nie ma kasy na allegro finanse 😞