Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy działa już u was normalnie Wysyłam z Allegro? Jest problem, że nie generuje etykiet tylko dodaje nowe numery przesyłek do zamówień bez opcji wydrukowania..
@AD-COMP Czy możesz dodać zrzut ekranu obrazujący problem? Prosiłabym również o podanie numerów zamówień, o które chodzi.
Witam, Mam dokładnie ten sam problem - nie można złożyć podjazd i wydrukować etykietę ( DPD ) - proszę Allegro o sprawdzenie gdzie jest błąd.
ja obecnie juz nie moge wygenerowac paczki DPD ani allegro International i pocztex
Problem u mnie nadal jest z wysyłką w WZA DPD Smart
@w_kiwi żaden komunikat nie pojawia mi się przy próbie wydruku bo nie ma opcji "wydrukuj etykiete" . Nr zamówienia - f3fc2ce0-95ea-11ee-b1cc-eb6f27289481
nr przesyłki - 2100876386739 w załączonym zdjeciu widac jak to u mnie wyglada - nie ma przysikow (linków)
@smaCHECK Już działam w temacie. Wrócę tutaj z informacją.
tej przesylki w ogóle nie ma w " zamówionych przesyłkach"
@smaCHECK Dzięki za informację. Nasz zespół zajmuje się weryfikacją problemu.
@smaCHECK @AD-COMP @tech-ton @fhelmo-zabawki @TwojZwierzak2 Ze względu na problemy po stronie zewnętrznego dostawcy, przesyłki nie zostały zarejestrowane przez nasz system - nie możemy nimi zarządzać. Etykiety należy wygenerować ponownie. Nie zostaniecie obciążeni opłatami za przesyłki widmo. 🙂
w dalszym ciągu nie mamy możliwości wydrukowania etykiety, nie możemy również zamówić do niej podjazdu bo przesyłka nie jest widoczna w "zamówionych przesyłkach"
W jaki sposób możemy tą etykiete skutecznie anulować, żebyśmy nie byli obciązeni 2 razy za wysylke? czy opcja "usuń przesyłke" wystarczy?
@smaCHECK Opisz proszę dokładnie problem - jaki komunikat CI się pojawia, przy próbie wydruku etykiety oraz podaj numer zamówienia.
Opłata pobierana jest za nadaną etykietę, a nie za samo wygenerowanie. Natomiast w zakładce "zamówione przesyłki" powinieneś mieć możliwość usunięcia etykiety.