Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie,
zdarzyło mi się raz w ferworze wielu przesyłek wysłać 1 przesyłkę mimo nieukończonej płatności. Jak się zorientowałem napisałem wiadomość do użytkownika, aby zapłacił. Osoba zrobiła nowe zamówienie bo akurat przedmiot staniał o kilka zł, ale ponownie płatność nie została ukończona. Przedmiot dotarł do tej osoby już ponad 2-3 tygodnie temu. Pisałem kolejne wiadomości do tej osoby, sprawdziłem, że logowała się od tamtego momentu, więc zakładam, że wiadomości przeczytała, ale nadal nie otrzymałem zapłaty:( Niestety jedynym kontaktem do tej osoby jest jej miejsce pracy i numer stacjonarny do tego miejsca (ale nie do niej bezpośrednio). Czy Allegro może zainterweniować w tej sprawie? Co radzicie? Jedyne co mi przychodzi do głowy to zadzwonić pod podany numer i poprosić tę osobę do słuchawki i ostatni raz wezwać do zapłaty. Straszenie policją jest tutaj uzasadnione, ale obawiam się negatywa. Ale co na gębę to jest ulotne i dlatego proszę o poradę.
To jest przywłaszczenie, Możesz zgłosić na Policję.No wybierz a jaki negatyw, nie wystawi jak nie kupił.
@SOGOODTEAM Nie dzwoń. Wyślij list polecony za potwierdzeniem odbioru z wezwaniem do zapłaty i wyznacz termin oraz podaj dane do wpłaty. Napisz, że po tym terminie zgłaszasz sprawę do prokuratury, jako przestępstwo z art.284 Kodeksu karnego. Napisz także, że w przypadku wystawienia negatywnego komentarza oskarżysz o zniesławienie i zażądasz odszkodowania.