anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wysłanie zwrotu towaru po upłynie 14 dniowego czasu na jego odesłanie

WarsztatNadruku
#10 Popularyzator#

Witam 

Klient kupił u mnie towar (16.08) , na jego prośbę zrobiliśmy wysyłkę tego samego dnia gdy standardowo mamy podane 7 dni (było już koło godziny 14 dostawa miała być do Paczkomatu). Następnego dnia (17.08) przed godziną 8 zgłosił zwrot podając że paczka nie została wysłana w terminie. Z uwagi na późną godzinę zamówienia paczka mimo umieszczenia jej w paczkomacie została z niego odebrana dopiero 17.08, a następnego dnia została dostarczona. 19.08 klient jednak odebrał paczkę i od tego czasu cisza. 

Dziś mija ustawowe 14 dni na wysłanie przez klienta towaru który zgłosił do zwrotu. Co w sytuacji gdy klient nie wyślę do nas w ogóle zgłoszonego towaru lub wyślę go po upływie 14 dni? 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

kostas11
#21 Demiurg#

@WarsztatNadruku olej to, skoro nie odesłał do 14 dni od zgłoszenia zaznacz w systemie allegro odmowę 🙂 

[edytowano]  jak odeśle po tym terminie też musisz przyjąć bo dostąpienie jest ważne, ale możesz potrącić za bezumowne posiadani Twojego towaru 😄

Trochu namieszał bo skoro odstąpił 17.08 to nie powinien odbierać paczki bo już nie jest jego 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

WarsztatNadruku
#10 Popularyzator#

@kostas11 czyli nie liczę od daty zgłoszenia zwrotu tylko faktycznego odebrania towaru? 

oznacz moderatorów

MOMAZU
#10 Popularyzator#

dokładnie tak. Ważna jest data odbioru paczki.. od tego momentu klient ma 14 dni na zwrot

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@WarsztatNadruku Zerkając na Twoje 20 komentarzy proponuję w sytuacji ewentualnego zwrotu po terminie po prostu zwrócić kupującemu wszystkie koszty i zapomnieć o sprawie 🙂

Jak Ci kupujący walnie negatywa to stracisz SMARTa i średnia ocen będzie bardzo niska - sprzedaż poleci, allegro odejmie Ci punkty za jakość itp.
Mniej stracisz zwracając kupującemu wszystkie koszty bo jeden negatyw potrafi zrujnować sprzedaż 😕

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@WarsztatNadruku tu klient strasznie namieszał, 14 dni na odstąpienie ma od odebrania towaru, a że odstąpił przed, nie powinien odbierać paczki, a na odesłanie ma 14 dni od odstąpienia więc wyżej trochu namieszałem w poście i policzył bym od odstąpienia czyli 17.08 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

14 dni na odstąpienie liczy się od dnia kolejnego po dniu odebrania paczki czyli 14 dni od 20 sierpnia 2023 w poniedziałek bedzie się mógł w zadek pocałować

oznacz moderatorów

WarsztatNadruku
#10 Popularyzator#

@kostas11 @az1rael @komis-bell @MOMAZU czyli najlepiej dla świętego spokoju uznać zwrot nawet jeśli będzie wysłany po terminie, albo skontaktować się z kupującym czy będzie go faktycznie oddawał

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

siedziec cicho do poniedziałku jak minie czas na zwrot niech się w zad cmoknie

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@WarsztatNadruku tak będzie najlepiej. Co do kontaktu to już jak uważasz - ja osobiście bym to olał i czekał na ewentualny ruch kupującego.

oznacz moderatorów