Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Potrzebuje pomocy. Próbuję wystawić produkty poprzez wygenerowany plik xml z Allegro z innego konta. Mimo, że robię wszystko zgodnie z instrukcją pokazuje, że plik jest błędny. Zgłosiłem sprawę do Allegro przez formularz kontaktowy i dość szybko dostałem odpowiedź "hętnie zajmę się sprawą, poproszę jeszcze jedynie o przesłanie:
- pliku z ofertami, który próbuje Pan wgrać
- raportu błędów, który znajduje się pod przyciskiem Pobierz raport widocznym na przesłanym przez Pana zrzucie ekranu. "
Tak też zrobiłem. Przesłałem to o co mnie poproszono w e-mailu. Wiadomość jest z zeszłej soboty i od tamtej pory cisza. Zero reakcji. Również na następne moje pytania dotyczące sprawy.
Proszę o pomoc w tej sprawie: @nat_ @_HolaOla_
@Kraina_Barw Cześć. Bardzo mi przykro, że tyle czekasz na odpowiedź. Napisałam do odpowiedniego działu i poprosiłam o szybsze rozpatrzenie tej sprawy.
Czy próbowałeś przekonwertować plik xml na csv i wtedy wystawić produkty? W zależności od tego, z jakiego programu korzystasz, instrukcje znajdziesz tutaj.
Tak. Zrobiłem wszystko zgodnie z instrukcją. Próbowałem dwa razy. Za każdym razem jest błąd.
Nie wiem czy pomogę, ale przez ostatnie kilka dni nie mogłam ogarnąć połaczenia konta Allegro z In Postem. Powodem była blokada wyskakujących okienek, która trzeba wyłączyć. Może u Ciebie jest podobnie?
@Kraina_Barw Dziękuję Ci za cierpliwość. Otrzymałam informację, że przesłane przez Ciebie załączniki zostały zablokowane. Skontaktowano się z Tobą ponownie w zgłoszeniu 20958747 z prośbą o dosłanie brakujących plików.