Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
zatwierdziłam wczoraj przesyłkę kurierem DPD przez wysyłam z allegro, ale nie pobrałam etykiety nadawczej, teraz nie widzę jej nigdzie do pobrania, a system od nowa chce zapisać przesyłkę. Gdzie znaleźć tę etykietę
@dan25a jeśli korzystasz z nowego wyglądu Wysyłam z Allegro wejdź proszę w Zamówienia i użyj odpowiednich fitrów.
Jeśli etykieta została wygenerowana, w wyszukiwarce w zakładce możesz podać numer zamówienia i wejść w szczegóły. W sekcji Przesyłki zobaczysz dokładne informacje na temat przesyłki. Będziesz mogła zamówić podjazd kuriera, wydrukować etykietę lub usunąć przesyłkę.
NO NIESTETY W TYM CO PANI PISZE NIE MA ETYKIET!!!!! Były do wczoraj teraz wskakują tu https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/wysylam/lista-przesylek czyli
sprzedaż - obsługa zamówień - zamówione przesyłki
Dawniej były w szczegółach zamówienia - drukuj etykietę i było super ale teraz wymaga szukania
Zakładka https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/wysylam/lista-przesylek została wprowadzona w dn. 19.10 i zachęcam do korzystania, ponieważ można w niej zbiorczo pobierać etykiety (dla max. 100 przesyłek jednocześnie).
Etykiety można pobierać także w trakcie nadawania w Formularzu Wysyłam z Allegro, w kroku "Wybór przesyłek", a już niebawem także w kroku "Podsumowanie".
Jest to problematyczne czemu coś co było ok jest niwelowane ????? Dawniej było łatwiej obok zamówienia teraz szukanie paczki zdublowane itd. Mając 10000 zamowien w mc jest problem
Dawniej zamówienie do wysłania szczegóły drukuj etykietę teraz szukanie
Wielu Sprzedawców zgłaszało nam, że pojedyncze drukowanie etykiet i konieczność szukania ich w szczegółach zamówień, jest problematyczna - szczególnie przy dużej liczbie przesyłek.
Nowa zakładka umożliwia drukowanie jednocześnie do 100 etykiet.
WITAM NADAŁEM PACZKĘ ZAMÓWIŁEM KURIERA ALE NIE MOGĘ WYDRUKOWAĆ ETYKIETY NIE MA TAKIEJ OPCJI A WCZORAJ WSZYSTKO DZIAŁAŁO
Zapraszam do zakładki Zamówione przesyłki, w której bez problemu można pobrać etykiety.
OK A GDZIE ZNAJDĘ TĄZAKŁADKĘ?
Sprzedaż -> Obsługa zamówień -> Zamówione przesyłki
lub bezpośrednio: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/wysylam/lista-przesylek