Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, klient zamówił stojak do czech z allegro international czech - inpost.
Przesyłkę zamówiłem 2 października, termin odbioru ustawiony był na 6 października, kurier nie przyjechał. Czy teraz musze ponowić jakoś podjazd czy w poniedziałek przyjedzie? Pytam bo w końcu klient się rozmyśli i walnie zwrot z powodu opóźnienia dostawy.
Dodam też, że przy zamawianiu kuriera 1 razem, straciłem na długi czas połączenie z internetem i teraz przy zamówieniu widnieją dwie przesyłki, do jednej jest zamówiony podjazd a do drugiej nie, ponieważ nie zdąrzyłem tego zrobić. Czy to może ze sobą kolidować? Jak się z tym uporać?
Dzień dobry @F-TECH22 ,
prosimy o wiadomość prywatną na pomoc@inpost.pl wraz z opisem sytuacji i 24-cyfrowym numerem paczki. Zgłoszenie zostanie dokładnie zweryfikowane i udzielimy odpowiedzi na wskazane zagadnienie.
Wysłałem email z listem przewozowym w załączniku.