Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej,
poradźcie proszę.
Wysłałam dość sporą rzecz, tj. grilla, klient dzwonił i prosił o pilną wysyłkę, bo musi ją dostać przed weekendem itp.
Powiedziałam ok, spoko, wysłałam ją, ale niestety kurier próbował ją dostarczyć dopiero w poniedziałek, nie moja wina, ja wysłałam ją w czwartek.
Teraz w śledzeniu, widzę status, że klient odmówił odbioru, co w tej sytuacji zrobić?
Za przesyłkę płaciłam ja, podkreślę, że wyszło ponad 100 zł za wysyłkę.
@mixshopbyann To zależy jaki termin dostawy był podany w aukcji. Jeżeli klientka otrzymała przesyłkę w tym terminie, niesłusznie odmówiła przyjęcia, choć i do tego miała prawo, o ile odstąpi od umowy. Ustalenia telefoniczne są drugorzędne, liczy się termin podany na aukcji. Jeżeli klientka wyśle Ci swoją rezygnację z zakupu, czyli odstąpi od umowy, powinnaś jej zwrócić całą wpłaconą kwotę pomniejszoną o koszt powrotu przesyłki. Tylko koszt powrotu.
I to jest zaplata za"dobroć", wina kuriera Ty odpowiadasz za towar do czasu odbioru, więc składaj reklamację u kuriera. Nie znamy oferty, oddasz jej kwotę którą Ona zapłaciła a koszty....twoje.