Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Jestem nowym sprzedającym. Zdarzyła mi się taka sytuacja. Pani wybrała przesyłkę pocztą, na drugi dzień pisze do mnie że paczka potrzebna jest u niej na "już" ...Ja mówię że pocztą na pewno tak szybko nie dojdzie. Więc ugadujemy się że dopłaci mi na konto za przesyłkę kurierem (aby było szybko) I tak też się stało. Ale teraz u mnie ciągle wisi zamówienie niewysłane....co mam teraz zrobić?
przestaw sttaus na wysłane i dopnij numer przesyłki w odpowiednie miejsce
Dzięki, anulowałam przesyłkę z poczty (bo już wcześniej ją utworzyłam potem zmieniłam przewoźnika na in post i dopięłam numer przesyłki. Mam nadzieję że będzie już dobrze..dzięki bardzo