Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie.
Mam problem, sprzedaje dość różny asortyment zarówno jeśli chodzi o wagę jak i objętość. Co za tym idzie, muszę mieć skonfigurowane kilka cenników. Są towary małe i ciężkie inne duże i ciężkie a jeszcze inne duże i lekkie. W związku z tym w standardowej paczce do 30 kg może być ich różna ilość od 1 do 1000 szt. nie da się zatem zrobić uniwersalnego cennika, który będzie mógł obsługiwać wszystkie rodzaje przesyłek. Sklep internetowy, który prowadzę w sekcji wysyłek ma także możliwość obliczenia kosztów transportu na podstawie wagi przedmiotów, dzięki takiemu rozwiązaniu można sobie z tym problemem poradzić. Teraz kupujący musi się ze mną konsultować by poznać koszt transportu. Czy da się to inaczej rozwiązać?
Może jakiś link do cennika przewoźnika!!!Kupujący musiałby jednak znać gabaryty i ciężar zamawianego towaru, więc chyba nie!
Tu właśnie jest jeszcze inny problem. Powiedzmy że masz pudełko (puste w środku) 50x50x30 cm, kupujesz kilkanaście drobnych przedmiotów X , więc można je włożyć w środek i wysłać jedną przesyłką, ale gdy kupisz już 15 przedmiotów Y które są o 2 cm większe i nie masz możliwości włożyć ich do środka tego pudełka trzeba już pakować w 2 paczki a za to przedmioty Z zmieszczą się w pudełku ale są zbyt ciężkie by nadać je 1 paczką i skąd kupujący ma o tym wiedzieć?
Musisz mieć przygotowane różne cenniki dostaw i ustawiać do każdego towaru określony cennik, inaczej się nie da. Też się nad tym zastanawiałem i niestety nie znalazłem innego rozwiązania.
Tak właśnie mam, ale problem jest gdy np ktoś w piątek wieczorem napisze do mnie o cenę za wysyłkę a ja odpisuje dopiero w poniedziałek, to jest trochę słabe 😕
przy obecniej technice wystarczy pogłaskac smartfon
Nie do końca rozumiem, jeśli masz na myśli bym w niedzielę siedział 5 godzin i obliczał koszty transportu to nie, nie będę tego robił tak samo jak nie będę odpisywał o 2 w nocy tylko dlatego, że ktoś wówczas będzie robił zakupy. Od tego są automaty by robić to za użytkownika.