anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wysyłka w terminie 0%?

Kuba1221F
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

Zgłaszam się z pytaniem dotyczącym statystyki "Wysyłka w terminie", ponieważ po wpisaniu kodów ta statystyka w ogóle mi się nie zalicza w przeciwieństwie do numerów przesyłek. Czytałem, że może mieć to związek z przekazywaniem maili, natomiast też nie wiem gdzie i kiedy miałbym je wpisywać. Czy muszę mieć podpisane umowy z firmami wysyłkowymi. Chciałbym dodać, że jestem początkującym sprzedawcą i będę wdzięczny za każdą radę. Z góry dziękuje za wszelką pomoc

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

kostas11
#21 Demiurg#

@Kuba1221F a z jakich przewoźników korzystasz ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Kuba1221F
#7 Wielbiciel#

Poczta Polska, Inpost, paczka w ruchu

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Kuba1221F  wpisujesz numer paczki  i nadajesz w terminie zadeklarowany w ofercie ?

Początkujący to znaczy od kiedy wprowadzasz te numery ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Czadzikk
#2 Obserwator#

Mam to samo, wpisuję na Allegro w zamówieniach. Numer przesyłki, zmieniam status na "wysłane", mimo wszystko kupujący nie widzą zmiany statusu i przesyłka ciągle czeka na nadanie, mimo, że już dawno jest w drodze. Przewoźnikowi udostępniam adres email. Co może być przyczyną?

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@Czadzikk Jaki przewoznik? Np fedex jest nie zintegrowany z Allegro...

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Czadzikk a jak nadajesz bo nie wszystkich przewoźników allegro wspiera 😞 i nie mają jak zaciągnąć informacji ze paczka nadana 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Czadzikk
#2 Obserwator#

Paczka w Ruchu. Reszta działa

oznacz moderatorów

Kuba1221F
#7 Wielbiciel#

 Tak dokładnie tak i nic się nie zmienia, nie wiem tylko gdzie mam dalej przekazać adres email z allegro. Powiedzmy 3 tygodnie

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#