anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

WYSYŁKA W TERMINIE 17 % działam w modelu dropshipping

luxzegarkipl
#7 Wielbiciel#

Witam swoją działalność rozpocząłem dnia 1 lutego w modelu drop...

przesyłki realizuje hurtownia viva b2b z którą współpracuje w ciągu max 48 h 

sam osobiście w swoich aukcjach podaje termin dostawy 5 dni ponieważ pomimo tego że kupujący otrzymuje zamówienie najczęściej na drugi dzień to jakoś wysyłek wciąż spada.

komunikowałem się już z działem obsługi allegro i powiedzieli mi że nie ma żadnego problemu po ich stronie więc pytanie do was czy może ja coś robię źle?

po otrzymaniu zamówienia przesyłam je do hurtowni w ciągu 24 h otrzymuje numer przesyłki, który dodaje do zamówienia, status zamówienia zmienia się automatycznie i klienta otrzymuję paczkę na drugi dzień aby sprawdzić jak wygląda ten proces również ja sam dokonałem zakupu jednego z moich towarów i tak jak wyżej opisuje proces wyglądał tak samo zamówienie było na drugi dzień z samego rana jednak w zakładce moje zakupy widniej obok zamówienia status " w przygotowaniu" pomimo tego że paczka została już odebrana.

czy ktoś miał podobną sytuację?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

pinsplash
#21 Demiurg#

@luxzegarkipl Wszystko zależy od tego JAK uzupełniasz i co uzupełniasz. Czy automatycznie podczepiasz? Czy ręcznie wpisujesz? Jeżeli ręcznie, to sam musisz zmienić na "wysłane". Pamiętaj że niektórzy przewoźnicy nie sa podpięci pod system Allegro i nie widzi on paczki tak nadanej.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

mr_oma
Moderator
Moderator

@luxzegarkipl i pozostali - wybaczcie, pierwsza odpowiedź była nieprawidłowa. Skonsultuję tę sprawę jeszcze raz i wrócę do Was jak najszybciej.

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów

mr_oma
Moderator
Moderator

@luxzegarkipltak jak obiecałam - wracam z odpowiedzią prostującą.  

Jeżeli chodzi o ustawiony czas dostawy do 5 dni - dopiero po 5 dniu sprawdzamy, czy przesyłka została wysłana w terminie czy nie. Tak więc w sytuacji, gdzie ustawiasz czas wysyłki do 5 dni, a wyślesz wcześniej, powinno zostać to policzone jako dotrzymanie terminu.

Jednak, aby dać Ci jednoznaczną odpowiedź w sprawie Twojego zapytania, prosiłabym Cię o podanie, które zamówienia według Ciebie mają błąd, jeśli chodzi o wyliczenie terminu wysyłki. Pomoże to w dalszej weryfikacji.

Dodam, że tak jak informowaliśmy Cię w korespondencji mailowej na początku marca, nie otrzymaliśmy automatycznie statusu od przewoźnika, który jest z nami zintegrowany. Przyczyną może być to, że przewoźnik nie otrzymał prawidłowego adresu mailowego Kupującego w domenie allegromail.pl. Upewnij się proszę, czy podczas nadania przesyłki zawsze wprowadzasz pełny i poprawny adres mailowy przypisany do zamówienia.

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów

luxzegarkipl
#7 Wielbiciel#

Witam tak jak wspominałem działam w modelu dropshipping przekazując hurtowni zamówienie do realizacji uzupełniam swój adres e-mail ponieważ gdybym uzupełnił adres emial kupującego otrzymał by on mają fakturę gdzie widnieje cena za którą ja kupiłem ten produkt.

 

Dlatego również przewoźnik kieruje wszystkie wiadomości dotyczące dostawy na mój adres emial.

Czy jest możliwość obejścia tego? 

 

 

oznacz moderatorów

mr_oma
Moderator
Moderator

@luxzegarkipl, nie, niestety nie ma możliwości by to obejść. Natomiast otrzymałam informację, że możesz spróbować rozwiązać ten problem np. uzgadniając z hurtownią, że to Ty będziesz generował etykiety i następnie przekazywał je hurtowni.

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów