Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie,
Jestem po pierwszym tygodniu handlu na Allegro jako sprzedający. Nurtuje mnie jedna kwestia, otóż przeglądając jakość mojej sprzedaży zauważam, że "Numery przesyłek uzupełnione w terminie:100%", lecz "Wysyłka w terminie:0%". Paczki wysyłane są w zadeklarowanym terminie, dodawane od razu są numery przesyłek dla klientów na Allegro o czym świadczy pierwszy wskaźnik. O co chodzi z tą wysyłką w terminie?
@NewHills wpisanie numeru to jedno, zawiezienie na pocztę czy przekazanie kurierowi to drugie, ważne jest nadanie w terminie czyli zeskanowanie u przewoźnika przed upływem czasu nadania.
@NewHills Czym wysyłasz? DPD czy Fedex nie są zintegrowane i zawsze będziesz tak miał.
Jeżeli Pocztą Polską - to są bugi na Linii Allegro - Poczta i czasem tak bywa.
Przyzwyczaj się - nie twoja wina - ty dostajesz po karku.
Wysyłam przez paczkomaty Inpost ale bezpośrednio z hurtowni na zasadzie dropshiping.
@NewHills to wydłuż sobie termin wysyłki o 1 dzień i będziesz miał problem z głowy.
Nie martw się, że Ci sprzedaż spadnie. Ja mam obecnie czas wysyłki 4 dni, dałem celowo nawet urlop do 15.11 a klienci i tak kupują, mimo, że czas dostawy wyświetla im ok. 18.11 😄
@NewHills to masz odpowiedź to że wprowadzasz nr paczki i drukujesz etykietę, nie znaczy że w hurtowni pakują i nadają na czas 😞
Chodzi o to, że obecnie wszystko jest tak bardzo skomplikowane i obwarowane maaą bzdurnych wymogów, że sprzedający ma tak naprawdę dwa wyjścia - olać to i ryzykować ewentualne zawieszenie konta (!), lub zapomnieć o wszystkim innym i dostosować się do porypanych zasad, których wprowadzają coraz więcej.
Ja deklaruję wysyłkę w ciągu 4 dni.Wysyłka jest zawsze "w terminie". To że wysyłam jak najszybciej to druga sprawa.