Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Klient kupił u mnie przedmiot z wysyłką kurier inpost pobranie ale adres jest ze Słowacji. Wiadomo że inpostem nie wyślę, sprawdzałam ile wyszłoby innym kurierem ale koszt to ponad 60zl. Nie wiem jak napisać do kupującego ponieważ to użytkownik niezarejestrowany a numer telefonu jest nie prawidłowy. Czy mogę tak po prostu anulować zamówienie bez kontaktu z kupującym?
Tak. Jeśli w cennikach masz wyraźnie zaznaczone, że ceny, które masz podane dotyczą wysyłki do Polski to jak najbardziej możesz anulować takie zamówienie.
Ew. możesz też wysłać maila z informacją, że np. wyślesz, ale tylko po przedpłacie (nie radzę za granicę za pobraniem) podając koszt wysyłki do Słowacji.
U mnie kiedyś był taki numer, że ktoś wybrał pobranie z dostawą niby do Arabii Saudyjskiej (albo Zjednoczonych Emiratów; któryś z tych 2 krajów). Odpisałem maila, że cenniki wysyłki dotyczą tylko Polski. Anulowałem zamówienie, Allegro bez problemu zwróciło prowizję.