Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
chcę zakupić kilka przedmiotów od sprzedawcy i wysłać je za granicę.
W ogłoszeniach tych przedmiotów, w zakładce Dostawa widnieje kraj, który mnie interesuje (Niemcy).
Po dodaniu przedmiotów do koszyka i próbie finalizacji zamówienia, otrzymuję następujący komunikat
"Sprzedający nie wysyła do Twojego kraju. Zmień adres lub wybierz inną metodę dostawy."
Nie jest to pierwsza taka sytuacja i nie dotyczy jednego sprzedającego.
Będę wdzięczny za pomoc.
@tabasco91 Cześć. 🙂 W takiej sytuacji najlepiej, żeby skontaktował się z nami sprzedający. Jeśli chodzi o wysyłkę do Niemiec (a także Francji), sprzedający musi mieć dodany numer ERP, aby oferować taką dostawę: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/wystawianie-oferty-przez-formularz/rozszerzona-odpowiedzi...
Witam,
dziękuję za odpowiedź. Przekazałem informację sprzedawcy, ale problem wydaje się dotyczyć szerszej grupy sprzedających, w różnych kategoriach.
Nie wiem gdzie leży przyczyna, ale w większości przypadków sprzedający wydają się być kompletnie nieświadomi konieczności posiadania numeru EPR.