anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Złamanie regulaminu przez allegro

17579
#8 Zapaleniec#

Zerknijcie  proszę na moją korespondencję z allegro. Nie chcą mi umorzyć prowizji od sprzedaży, chociaż kupujący odstąpił od umowy. Zachorowałem i nie mogłem wyslac towaru. Kupujący to potwierdził. Wysłałem im potwierdzenie przelewu a skończyło się tak

Pragnę zauważyć że nie mogłem go dostarczyć z powodu choroby. Jest tu o powód NIEZALEZNY ode mnie. 
Sytuacja w kraju jest jaka jest i nie zamierzam ryzykowac zdrowiem swoim i innych osob. Proszę o info jak mogę złożyć reklamację. Nie ukrywam, że jeśli nie uznają Państwo mojej prośby to zamknę konto na allegro i poczekam na **piiip**. Opisze tez ten przypadek w mediach społecznościowych. Nie chce mi się wierzyć, że mogą Państwo zmuszac chorych ludzi do biegania się wśród innych po to, żeby nie ponieść konsekwencji finansowych. 
 
 
 
Wysłano z telefonu Samsung
 



-------- Oryginalna wiadomość --------
Od: CSAllegroKontakt

 




Dzień dobry,

dziękuję za wiadomość.

Niestety nie mogę przyznać Panu rabatu transakcyjnego(zwrot prowizji) ponieważ oferowany towar nie został dostarczony w deklarowanym czasie dostawy.

Co do zasady rabat transakcyjny możemy przyznać tylko wtedy, gdy do transakcji nie dojdzie z przyczyn niezależnych od Sprzedającego.

Odmowa przyznania rabatu transakcyjnego dotyczy:
Oferta: 
Kupujący: 

W razie dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu.


Pozdrawiam
// Sylwia [edytowano]
Zespół Allegro

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

LEW433
#21 Demiurg#

Zasada jest taka żeby złupić ile się da Nikt dzisiaj nie widzi człowieka tylko kasę a Alegro nie jest inne

oznacz moderatorów

Adekpol
#13 Ambasador#

Sprzedający musi się prosić o własne pieniądze..

 

I ciekawe który podpunkt w regulaminie odnosi się do tej sytuacji

Masz zwolnienie lekarskie czy inne potwierdzenie do zgłaszaj temat w odpowiednie miejsca, niech oddają kasę bo to już przesada

 

oznacz moderatorów

akcesoria-net-pl
#15 Entuzjasta#

@17579 Piszesz, że kupujący odstąpił od umowy, więc Twoja choroba jest bez znaczenia, należy się zwrot prowizji.

oznacz moderatorów

17579
#8 Zapaleniec#

Cześć. Allegro stwierdziło, że jak dostałem pieniądze to nie ma przesłanek do uznania zwrotu prowizji. Nie ma znaczenia że oddałem plus dołożyłem rekompensatę. Nie ma znaczenia, że chory mogłem narażać siebie i innych. Zdarzenie losowe to nie choroba sprzedającego, jesli dostaniesz wpłatę. Chciałem pisać do rzecznika allegro ale odpuszcze sobie bo ktoś taka patologię w relacacjach z klientem tworzy. Czekam na **piiip** i żegnam się z allegro po 17 latach. Napisałem jeszcze reklamację. Nie wierzę w sukces ale może spróbuje opisać ten temat na Facebooku allegro i na Twitterze rzecznika. Pozdrawiam wszystkich 

oznacz moderatorów

Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

@17579

Allegro samo sobie zaprzecza, gdyż choroba to przyczyna niezależna od Ciebie.

Nie odpuszczaj i powołuj się na maila od Allegro.

Wiola
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@Wioletta2701 Problem jest niestety szerszy...

1. Jeżeli ma jakieś potwierdzenie ( a pewno nie ma bo nawet L4 jest teraz w formie elektronicznej) to wg mnie Allegro powinno zwrócić bo to przyczyna Niezależna od Sprzedającego.

2. Ale pytanie się rodzi jakie powinna mieć potwierdzenia, bo zaraz będzie wysyp niedostarczonych zakupów i wymówka "na chorobę"

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

17579
#8 Zapaleniec#

Cześć. Mam taki przypadek 1  raz od 17 lat. Wystarczy trochę normalnego podejścia. Trochę na allegro kupuję. Trochę sprzedaje (nie mam firmy, jestem osobą fizyczna). Czekam na **piiip** i uciekam. Napisałem reklamację i po niej jak nie uznają to się pakuję. Pozdrawiam serdecznie. 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

jak widzę u siebie takie akcje to mam ochotę zakupic jako konsument kilkaset pozycji z oficjalnego sklepu allegro i zwrócić im wszystko z powodu złamania zawartych warunków umowy tj niedostarczenia towarów w terminie

 

a tak na poważnie popełniłeś błąd - komunikowałeś z Kupującym za pomocą maili czy dyskusji czytanych przez serwis

oznacz moderatorów

mojosoft
#11 Animator#

@RED maile tez przechodzą przez allegro, chyba że znasz prawdziwy adres email klienta

oznacz moderatorów

17579
#8 Zapaleniec#

Wiem, ale nie sądziłem że mogą tak chamsko to przeciw mnie wykorzystać zwłaszcza, że wszędzie trąbią zostań w domu. Allegro to inna rzeczywistość 

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@17579 podeślij mi numer Twojej konwersacji z konsultantem, chętnie poczytam, bo ta sytuacja jest w moim odczuciu dość niefajna. 

Zdrowia!

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

17579
#8 Zapaleniec#

Odpowiedź na zgłoszenie nr "08773055"

Odpowiedź na zgłoszenie nr "08773313"

Pozdr Wojtek 

Pozdrawiam
// Sylwia [edit]

oznacz moderatorów

17579
#8 Zapaleniec#

Bardzo dziekuje za pomoc. Przywróciłaś mi wiarę w allegro. Jak mogę gdzieś wysłać oficjalne podziękowanie to chętnie to zrobię. Proszę o namiar na mój mail kawczak3@gazeta.pl

 

Dzień dobry,

kontaktuję się ponownie odnośnie transakcji w ofercie 

Zweryfikowałam ponownie sprawę i przyznałam Panu rabat transakcyjny. Przepraszam za dłuższy czas oczekiwania na pomyślne rozpatrzenie wniosku.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@17579 Podziękowania i wyrazy uznania dla @cloudcloud możesz wysyłać na spolecznosc@allegro.pl 🙂 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@17579 przeczytałam maila i bardzo serdecznie dziękuję 🙂 miło mi!

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów